Toon posts:

Cpanel deinstalleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds een aantal weken het volgende probleem:
Als ik naar website`s van searchengine`s ga bv google of altavista dan krijg ik een pagina van Cpanel op mijn scherm met de melding: no website configured at this adres. Weet iemand hoe ik cpanel kan verwijderen?

Ik heb het adaware al gedraaid, alle updates van xp en ie al gedraaid en ik heb een goede en up to date virusscanner.

Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt,

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[rml]F_J_K in "[ IE] Google linkt naar Cpanel ? *"[/rml] (gevonden door op GoT te zoeken naar cpanel ;) )
Doe toch maar even een online virusscan of andere scan met een andere scanner (zie de SA FAQ onder het kopje virussen).

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 03-11-2003 12:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Helaas de search heb ik natuurlijk ook al gebruikt. Helaas helpt geen enkele methode in dat topic.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Een online virusscan of eentje via een andere PC levert ook niets op? Kijk eens wat bijv. Autoruns aangeeft dat er allemaal start :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal geprobeerd, maar helaas werkt het allemaal niet. Heeft niemand anders dit probleem gehad?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je eens een "ipconfig /all" posten, en de inhoud van je %systemroot%\system32\drivers\etc posten ?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

elevator schreef op 01 december 2003 @ 11:14:
Kan je eens een "ipconfig /all" posten, en de inhoud van je %systemroot%\system32\drivers\etc posten ?
het gaat dan vooral om %systemroot%\system32\drivers\etc\hosts neem ik aan B)
Maar die wil je helemaal posten als het om een paar kb aan tekst gaat -> maar kijk idd even hoe groot die is, of er rare dingen in staan etc. Gooi m bij twijfel even leeg op localhost na.

Maar zoals in F_J_K in "Cpanel deinstalleren" al gevraagd, geef ook even relevante delen van autoruns of hijackthis :)

Pagina: 1