Ik heb een MSI K7T266 Pro 2 - aru mobotje met 512 MB Twinmos PC2100 en een Leadtek A250 Gf4 ti4200 met een T'bred 2400+ en een Thorton 2200+ (moet ff kijken welke ik het lekkerste kan overclocken. Maar ik kan nu mijn T'bred maar maximaal @ 2175 mhz krijgen (15 x 145 mhz) Maar ik moet dit volgens mij veel en veel hoger kunnen krijgen.... Waar zou dit aan kunnen liggen, aan mijn geheugen (max 266)???
Je geheugen zal inderdaad niet al te ver kunnen, aangezien het maar PC2100 is, maar wat je dan wel kan doen is je multiplier omhoog doen. Daar worden andere onderdelen niet door beïnvloedt, dus zou je verder moeten kunnen. Als je dan nog niet verder kan moet je eens de V-Core omhoog gooien of je PC beter koelen
The devil is in the details.
Je geheugen is inderdaad de boosdoener, het loopt normaal op 133mhz en moet nu al op 145mhz rennen. Met een beetje logisch redeneren was dit ook zelf uit te vinden, en dit wordt ook in de DOC faq behandeld, en wel hier 
Verder zijn er genoeg (actieve) topics in DOC over 'help ik kom niet verder?!', check de topiclist hier in DOC dus voor meer tips om misschien toch verder te komen
Verder zijn er genoeg (actieve) topics in DOC over 'help ik kom niet verder?!', check de topiclist hier in DOC dus voor meer tips om misschien toch verder te komen
Dit topic is gesloten.
![]()