Toon posts:

Packard Bell Internet Explorer normaliseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk hebben we Packard Bell laptops, maar daar staat bovenin het menu (dus niet in dat zwarte ding waar normaal die wereld bol draait) maar in de menu balk naast het Help menu staat zo'n zwart Packard Bell logo, hoe gaat ik dat weg krijgen?

Tevens zitten er nog een paar PB geintjes in: de achtergrond van de knoppenbalken ed is ipv van grijs metallicachtig geworden (niet egaal). Kan je dit terugzetten naar standaard lichtgrijs?

Is het niet mogelijk om gewoon een standaard versie van IE te installeren?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 17:02
Is het niet mogelijk om gewoon een standaard versie van IE te installeren?
Als het geen zwaar beveiligde Windows installaties zijn moet dat gewoon kunnen. Maar... dat kan je toch gewoon even uitproberen :?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 03 november 2003 @ 10:46:
[...]
Als het geen zwaar beveiligde Windows installaties zijn moet dat gewoon kunnen. Maar... dat kan je toch gewoon even uitproberen :?
Hoe? Bij de PB zit geen cd. En volgens mij kun je IE er niet als los product overheen installeren...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 17:02
Je kan Internet Explorer ook volledig downloaden, zodat je geen internet aansluiting nodig hebt om 'm te installeren. Hier staat een uitleg hoe je dat voor elkaar kan krijgen.

Maar aangezien je IE al gebruikt lijkt het me wel dat je internet op je laptop hebt, dus waarom download je IE niet gewoon en probeer je uit of je 'm kan installeren?

The devil is in the details.