Toon posts:

Menu wordt uitgerekt wanneer de pagina langer wordt...

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello allemaal,

Ik ben bezig met een foto-siteje, nu heb ik het ontwerp al grotendeels af, maar nu zit ik met een probleem. De pagina bestaat uit een menuutje, links naast het veld waar de inhoud moet komen zeg maar (waar nu under construction staat). Wanneer dat veld langer wordt dan de oorspronkelijke grootte, wordt het menu automatisch ook uitgerekt. Ik heb de pagina effies online gezet, misschien is dat wel handig zodat er een beetje naar de code kan worden gekeken. Hier kun je hem vinden.

http://www.doerak-kinderkleding.nl/myfotos

Bij voorbaat dank _/-\o_

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

lijkt wel HTML 3. Tabellen voor layout gebruikt, deprecated attributen, tsja...
begin eerst maar eens met wat netter indenten, dat maakt het al een stuk leesbaarder denk...

[ Voor 39% gewijzigd door crisp op 03-11-2003 10:37 ]

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze pagina door photoshop 6 laten genereren, ik wil de code verder zo min mogelijk veranderen en ik zoek dus een vrij simpele oplossing, als die er is tenminste. Anders moet ik met inline frames werken, en dat doe ik liever niet.

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:01

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 10:39:
Ik heb deze pagina door photoshop 6 laten genereren, ik wil de code verder zo min mogelijk veranderen en ik zoek dus een vrij simpele oplossing, als die er is tenminste. Anders moet ik met inline frames werken, en dat doe ik liever niet.
photoshop is natuurlijk ook niet echt bedoelt om webpagina's te maken.
Je opmerking mbt inline frames snap ik ook niet helemaal trouwens, en wat betreft je probleem: ja, een tabel rekt uit als je er meer inhoud inzet. Maar eerlijk gezegd zie ik het probleem niet zo...

Wij houden hier aan de andere kant wel van nette gestructureerde HTML, websites maken is niet voor niets een vak - dat is niet iets wat je 'even tussendoor doet'. Als je het goed wil doen kost dat tijd en moeite, als je dat er niet voor overhebt ben je in W&G in het verkeerde forum...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.