1 Project, meerdere programmeurs

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• SuperJERK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 23:20
Normaal gesproken programmeer ik altijd lekker in me eentje, maar nu werk ik dus een keertje samen met een vriend van me. Het probleem is dus dat we met dezelfde files moeten werken. Nu zeggen we via ICQ met welke files je bezig bent zodat de ander van deze files af moet blijven.

Dat werkt natuurlijk niet ideaal. Weet iemand een programma om bijv. op een webserver files met elkaar te delen en dat je dus kan zien welke files je kan veranderen en welke niet, omdat de ander met deze files bezig is.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Er zijn hier meerdere programma's voor. 2 voobeeldjes zijn SourceSafe van Microsoft of natuurlijk CVS. Ik denk dat er genoeg informatie over te vinden is met Google

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 18:25
UltraEdit bevalt mij ideaal in dit geval, kan via ftp source bestanden benaderen en kan een melding geven als iemand anders in het bestand werkt of je kunt ervoor kiezen om het bestand bij verandering continue te laten refreshen (niet het meest ideale).

www.ultraedit.com

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Of Subversion.

Je kan natuurlijk ook een project beginnen bij bijvoorbeeld SourceForge. Je hoeft dan geen CVS/Subversion/watdanook server op te zetten.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• cavey
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 07:23
Naast de welbekende www.sourceforge.net en cvs oplossingen, kan je ook eens kijken naar de gnu oplossing voor wat sourceforge licentie perikelen:

http://savannah.gnu.org/

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Of doe anders tijdelijk het volgende: gebruik drie bestanden, zijnde 'mijnfile.php', 'zijnfile.php' en 'original.php'. Zet dan in 'original.php' twee includes.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Mjah Google maar raak dus op de zoektermen 'version control', algemeen bekend spul :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.