Toon posts:

[Vodafone] Opzeggen i.v.m. wijziging A.V. November 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Toen in September 2003 Vodafone een wijziging heeft doorgevoerd konden er veel mensen hun abonnement kosteloos opzeggen. Helaas viste ik net naast het net omdat ik mijn abonnement 11-10-2003 heb afgesloten. Opzeggen zou ik dus erg fijn vinden (kan ik weer terug naar Orange, beviel me veel beter).

In September/Oktober 2003 werdt ook direct bekend dat er in November/December 2003 weer een wijziging van de Algemene Voorwaarden zou komen.

Aangezien Vodafone zelf uiteraard niet groots bekend maakt dat dit gaat gebeuren (om zo te voorkomen dat er nog meer mensen opzeggen) dacht ik dat het wel handig is om hier vast een topic voor te openen, het is inmiddels namelijk al 3 November en je kan er niet vroeg genoeg bij zijn. ;)

Wie weet er hier al meer over?
Of een preciesere datum?

Bericht voor Administrators / Moderators:

Gelieve dit topic open te houden, aangezien we nu nog in een vroeg stadium zitten kunnen we alle berichten m.b.t. deze wijziging posten in één topic (deze), en zodat er niet meer twintig komen in de loop van de komende we(e)k(en).

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 09:19 ]

Verwijderd

Ik vind 'een wijzinging in de A.V.' wel erg vaag. Is het niet een gerucht die onstaan in in de chaos die er was rondom de wijzigingen van de databundels?

Vodafone is ook niet gek, lijkt me dat als ze meerdere wijzigingen hebben door te voeren dat ze dit in één keer doen en niet 2 mnd achter elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 12:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het schijnt dat ze nu een wijziging gaan doorvoeren in de Algemene Voorwaarden welke het na deze wijziging onmogelijk maakt om d.m.v. een wijziging in de Algemene Voorwaarden het contract te beëindigen.

Weet niet of dat wettelijk wel mag maar dat boeit me nu niet zo ;)

Of er verder nog wijzigingen bij komen weet ik niet...
Hoop dat iemand hier (misschien zelfs iemand van Vodafone ;)) ons meer kan vertellen :) .

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 12:31:
Het schijnt dat ze nu een wijziging gaan doorvoeren in de Algemene Voorwaarden welke het na deze wijziging onmogelijk maakt om d.m.v. een wijziging in de Algemene Voorwaarden het contract te beëindigen.

Weet niet of dat wettelijk wel mag maar dat boeit me nu niet zo ;)
Wekkel in "Wanadoo voorwaarden gewijzigd, kan dat?"

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 12:31:
......
.
Hoe het wettelijk zit weet ik niet, maar het lijkt me sterk dat ze dit in hun voorwaarden op mogen nemen. Dat zou bijvoorbeeld betekenen dat als ze straks de opzegtermijn van 3 naar 12 maanden veranderen iedereen dat maar moet accepteren. En zo zijn er nog veel meer varianten te bedenken.....

Maar mocht dit echt zo zijn dan sta ik vooraan om op te zeggen.

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:26
ben anders ook van de partij... hoef nu niet meer bereikbaar te zijn voor mn werk..... ;)

no comment

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 09:08
wat is je bron dat ze dit gaan doen?

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ja ik vindt dit ook wel interesant om te weten. Heb je een link of een andere bron waar we kunnen lezen dat ze de AV wijzigen.
Ik heb namelijk net een beetje een conflict met Vodafone waardoor ik er wel graag weg wil maar volgens hun moet ik tot half januari wachten en volgens mijn eigen gegevens maar tot half december. Maar als ik er nu al vanaf zou kunnen zou dat helemaal mooi zijn.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Betekend dit dat als ik nu bv een Samsung E700 koop voor E 0,- met een abbo van E 30,- per maand, ik gewoon volgende maand mn abbo opzeg wegens een wijziging in de Alg Voorwaarden en ik dus E 30 armer ben, en een tel. rijker :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 18:19
Heb je nergens een linkje? Ander heb ik voor heel erg weinig geld een P800 :)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Verwijderd

Topicstarter
Een echte bron is er op dit moment niet, er is echter bij vorige prijsverhogingen / AV wijzigingen diverse malen, door diverse mensen bevestigd dat dit zou komen in November/December 2003.

Vodafone zelf heeft (uiteraard) nog niets officieel naar buiten gebracht.
Het zou wel bevestigd zijn door (ex-)medewerkers van Vodafone.

Vandaar dus in éérste instantie dit topic, wie weet er meer?

N.B. - Als je nu een telefoon zou "kopen" zou je denk ik al wel voor de nieuwe voorwaarden moeten tekenen !? :?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 11:22
dat is al gauw te zien Wooder... :)

Op de AV, moet namelijk ergens een datum van opstelling staan.
Je zou n's langs de belcompany ofzo moeten lopen en het AV form opvragen en kijken wat er staat.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:11

DDX

stel die aanpassing is prijs omlaag
lijkt me niet echt geldige reden om op te zeggen toch ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Verwijderd

Wijzigingen in de AV dienen minimaal 1 maand van te voren aangegeven te worden aan elke klant die hier mee te maken gaat krijgen . . . . .

Heb niets ontvangen, dus ga er volledig van uit dat er ook niets veranderd . . . .

Mocht dat wel zo zijn, heb je alsnog, achteraf wettelijk gezien recht om het abo te killen . . . .

Dus geen paniek zaaien waar het niet nodig is lijkt me zo. . . .

Alleen als er concreet wat nieuws is lijkt dit topic nuttig . . . Tot dusver is het niets meer dan speculeren . . .

• Syndicaat892
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-01 19:45
Als er een wijziging komt zullen ze dit via de dagbladen aankondigen en dan meestal op de even pagina`s.....(dit i.v.m. het minder opvallen van de advertentie!)
Dus, de mensen die een dagblad hebben dit ff in de gaten houden!

Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!

Verwijderd

Topicstarter
Zilverdael,

Alvorens een reactie te plaatsen graag eerst even lezen, er staat duidelijk in mijn beginpost November/December 2003.

Dit kan dus nog een kleine 2 maanden duren (hooguit).
Dus wettelijk gezien hoeft Vodafone nog niets bekend te maken, en als Vodafone al iets bekend maakt doen ze dat zo onopvallend mogelijk.

Zoals Syndicaat hierboven al zegt, wie er elke dag de krant leest graag even in de gaten houden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 18:38 ]

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
wijzigingen worden ALTIJD een halve maand voor de wijziging bekend gemaakt.

Je kan dan opzeggen vanaf dat moment, tot een halve maand NA de wijziging.

Dus pas vanaf de 16e / 17e wordt het interessant.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Aankondigingen van acties waarvan nog geen details bekend zijn" -> Het heeft weinig zin om te gaan speculeren wat een bepaalde actie zou inhouden als er nog niks over bekend is. Actie-topics kun je openen zodra er informatie over is en er een inhoudelijke discussie over mogelijk is.
Dit geldt natuurlijk ook hier voor. Ik zie nergens een bron, nergens een inhoud... allemaal veel te vaag. Als je tzt concrete informatie + bron hebt mag je me mailen om een nieuw topic te openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.