Allereerst een goede morgen
,
Ok ik zit nu met het volgende, waarchijnlijk gaat onze Chello+TV pakket weg aangezien mijn voar via de schotel tv wil gaan kijken.
Ok vind ik prima! maar nu kwam hij met het id dat we dan ADSL gaan nemen..vond ik ook best
nu heeft hij me opgegeven om een leuk abbo te zoeken wat ong. tege de zelfde prijs aanzit van Chello. Ik woon in Putten en daar is chello retesnel en byna geen problemen mee gehad. afijn.
Nu kwam ik op de page van CistroN een leuk abbo tege.
maar nu zit ik met een vraag.
Ik heb thuis de chello lijn d.m.v een routertje gesplit.
Als ik dadelijk een ADSL lijn krijg, kan ik dan nog diezelfde router gebruiken?
of moet ik een aparte hiervoor kopen.
Het gaat hierbij om een Edimax 6004 (als ik het goed heb, heb het spul zo 123 niet bij de hand)
Kweet namenlijk niet of dit gaat werken en of het goed werkt.
En graag zou ik weten wat jullie de beste ADSL verbinding vinden. +- 50E (mag het ietsjes meer zijn?
jah tuurlijk..
)kan ik het een en ander van elkaar vergelijken dat ik een goeie keuze maak. ik ben hier namenlijk altijd heel secuur in
Ok ik zit nu met het volgende, waarchijnlijk gaat onze Chello+TV pakket weg aangezien mijn voar via de schotel tv wil gaan kijken.
Ok vind ik prima! maar nu kwam hij met het id dat we dan ADSL gaan nemen..vond ik ook best
nu heeft hij me opgegeven om een leuk abbo te zoeken wat ong. tege de zelfde prijs aanzit van Chello. Ik woon in Putten en daar is chello retesnel en byna geen problemen mee gehad. afijn.
Nu kwam ik op de page van CistroN een leuk abbo tege.
maar nu zit ik met een vraag.
Ik heb thuis de chello lijn d.m.v een routertje gesplit.
Als ik dadelijk een ADSL lijn krijg, kan ik dan nog diezelfde router gebruiken?
of moet ik een aparte hiervoor kopen.
Het gaat hierbij om een Edimax 6004 (als ik het goed heb, heb het spul zo 123 niet bij de hand)
Kweet namenlijk niet of dit gaat werken en of het goed werkt.
En graag zou ik weten wat jullie de beste ADSL verbinding vinden. +- 50E (mag het ietsjes meer zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 08:41 ]