Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Casebadge AMD (Thunderbird & MP)

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:25

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Er zijn mij vast mensen voor geweest, ik ben opzoek naar een casebadge bedoelt voor de verouderde Athlon (Thunderbird) en voor de Athlon MP. Eigenlijk hoef ik er van beide maar 1 te hebben, maar ik kan ze nergens vinden.

Overigens ik heb de search van GOT ook gebruikt en daar loop ik steeds dood.

Tevens heb ik al verschillende winkels gevraagd, maar helaas.

Weet iemand misschien een e-mail adres van AMD zelf hier in Nederland.
Wie is eigenlijk de (hoofd) inporteur van AMD in Nederland ?

Al vast bedankt voor de reacties...

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Bij www.perfect-systems.nl hebben ze wel wat casebadges van amd misschien kun je hun eens mailen?

En anders heb je binnenkort de HCC dagen misschien kun je ze daar wel vinden :)

Tweakers Discord

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-11 03:04
Ik raad je aan nog eens te gaan zoeken, aangezien ik weet dat AMD ze zelf verkoopt/verkocht!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02

Cyphax

Moderator LNX
tweakduke schreef op 03 november 2003 @ 00:04:
Bij www.perfect-systems.nl hebben ze wel wat casebadges van amd misschien kun je hun eens mailen?

En anders heb je binnenkort de HCC dagen misschien kun je ze daar wel vinden :)
Die hebben geen TB casebadges zo te zien :'(
Daar zoek ik ook (niet heel actief) al een tijdje naar... AMD heeft wel stickers maar da's toch niet zo mooi als een casebadge.
Voor _Dune_: als je ergens een bedrijf vindt die van de TB een casebadge hebben, zou je me willen mailen dan?
(cyphax[at]lucrasoft[punt]nl)

Saved by the buoyancy of citrus

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
pcmadman schreef op 03 november 2003 @ 00:12:
Ik raad je aan nog eens te gaan zoeken, aangezien ik weet dat AMD ze zelf verkoopt/verkocht!
nope, ze gaven ze gratis, evenals posters, knuffels, muismatjes, etc... (wat ik hier allemaal heb liggen)

meld je aan als reseller bij amd (op hun website) en bestel daar al die zooi, gratis en voor niets

Verwijderd

_Dune_ schreef op 03 november 2003 @ 00:01:
Er zijn mij vast mensen voor geweest, ik ben opzoek naar een casebadge bedoelt voor de verouderde Athlon (Thunderbird) en voor de Athlon MP. Eigenlijk hoef ik er van beide maar 1 te hebben, maar ik kan ze nergens vinden.
Ik heb er nog enkele een lange tijd geleden gratis gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/case_badges_klein.jpg

Zeg maar welke je wilt hebben. dat stamp ik die in een ouderwetse enveloppe naar je toe.

.:modbreak:.
Daar is Vraag & Aanbod voor - mail hem even: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/82161/C6C3EF/000000/1

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 02:35 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.