Toon posts:

Printer laten werken met 1 cartridge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP 840C met alleen een zwart/wit cartridge erin, en nu wil hij niks meer printen omdat er dus een cartridge ontbreekt. De printerinstellingen heb ik gewoon op zwart wit gezet. Ik heb laatste mijn lege kleurencartridge verwijderd en helaas is deze niet meer beschikbaar. Toen hij leeg was en er nog in zat kon ik prima zwart/wit pagina's printen. Heeft iemand misschien een idee hoe ik mijn printer zou kunnen doen geloven (wat dus ook eigenlijk waar is gewoon |:( ) dat hij gewoon alleen met zijn zwart/wit cartridge meot kunnen werken?

Ik heb gezocht naar een mogelijke patch maar heb niks kunnen vinden. In mijn printerinstellingen heb ik ook niks kunnen vinden waardoor hij het met 1 cartridge zou kunnen doen.

Verwijderd

Dat gaat waarschijnlijk niet werken doordat de electronica + printkop op de cartridge zelf zitten bij HP, ( bij de mijne iig) en hij 'mist' die gewoon. Dus in het vervolg ook je lege cartridge's laten zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 00:00:
Dat gaat waarschijnlijk niet werken doordat de electronica + printkop op de cartridge zelf zitten bij HP, ( bij de mijne iig) en hij 'mist' die gewoon. Dus in het vervolg ook je lege cartridge's laten zitten.
ah daar zou je inderdaad gelijk in kunnen hebben
maar kan je dan niet de electronica met een patch laten misleiden?
hij heeft immers alleen de zwartwit kop nodig en die zit erin...

Verwijderd

voor zo ver ik weet gaat dat niet werken, omdat de printer bij het 'initialiseren' o.a. de inkt hoeveelheid opvraagt aan de cartridge. Wat je wel kan doen, maar dat is een redelijk lompe oplossing: het installeren van drivers van een ander type van HP, welke wel alleen zwart-wit print, maar dat wil niet altijd lukken.