Hallo, ik zoek een proxy voor Sob aangezien ik hiermee wil sparen, ik heb gezocht voor meer info maar kon niks vinden.
dus wie kan mij helpen?
Op dit moment is er alleen een java proxy welke alleen kan doorsturen. (niet sparen) Er zijn wel methodes om te sparen, echter niet geruiksvriendelijk.
Ik ben zelf nog steeds bezig met een proxy, helaas is het protocol niet erg duidelijk.
Ik ben zelf nog steeds bezig met een proxy, helaas is het protocol niet erg duidelijk.
http://www.free-dc.org/fo...96e8db44804&threadid=4494 misschien??
Ik heb er verder 0,0 ervaring mee, weet niet eens wat SoB is dus je zult het zelf verder uit moeten zoeken of het iets is!
Ik heb er verder 0,0 ervaring mee, weet niet eens wat SoB is dus je zult het zelf verder uit moeten zoeken of het iets is!
lijkt me niet zo'n strak plan die proxyI've set up this proxy to change the team listed in each block to "Anandtech".
Verwijderd
Duke, ook mensen van ons team zijn aan een proxy bezig ... misschien es de koppen bij elkaar steken hierover?DukeBox schreef op 02 november 2003 @ 23:44:
Op dit moment is er alleen een java proxy welke alleen kan doorsturen. (niet sparen) Er zijn wel methodes om te sparen, echter niet geruiksvriendelijk.
dat is ook de reden waarom ik dit postVerwijderd schreef op 03 november 2003 @ 01:45:
[...]
Duke, ook mensen van ons team zijn aan een proxy bezig ... misschien es de koppen bij elkaar steken hierover?
Dan had je dat er ook best wel bij mogen zeggen hoor 
Duke maakt wel een proxy die alles omzet naar DPC, en dan delen we hem op jullie forum uit, ok?
Duke maakt wel een proxy die alles omzet naar DPC, en dan delen we hem op jullie forum uit, ok?
[ Voor 49% gewijzigd door My op 03-11-2003 18:04 ]
De enige info die er nu is, staat bij Anandtech
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
op welk forum is dat dan????My schreef op 03 november 2003 @ 18:03:
Dan had je dat er ook best wel bij mogen zeggen hoor
Gelukkig kan je Java eenvoudig reverse engineeren dus lijkt mij ook dat teamnummer redelijk eenvoudig kan aanpassen. toch
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
=)Marcelloz schreef op 03 november 2003 @ 19:47:
[...]
Gelukkig kan je Java eenvoudig reverse engineeren dus lijkt mij ook dat teamnummer redelijk eenvoudig kan aanpassen. toch
Inderdaad.
Daarom vermeldt Ken er ook bij dat het waarschijnlijk niet lang zal duren voordat het standaard team uit de code is verwijderd
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Ik ben zelf ook al actief bezig geweest om het protocol te ananlyseren en mij is al veel duidelijk wat er in de pakketjes wordt verstuurd. Maar met het protocol wat ze nu gebruiken kun je heel eenvoudig cheaten en ik vraag me af hoelang het nog gaat duren voordat echt een een of andere l@mer nep pakketjes naar de server stuurt. De reden waarom ik deze protocol bekeken heb is puur voor een mogelijk proxy, maar wegens te weinig vrijtijd heb ik daar nu geen tijd voor.
Dukebox: mocht je wat info over het protocol willen hebben, mail maar ff
Dukebox: mocht je wat info over het protocol willen hebben, mail maar ff
Pagina: 1