MSN Smilies voor Trillian Pro 2.0

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik vind trillian een supertof programma alleen ik vind het een nadeel dat niet alle MSN smilies in dit proggie zitten. Heel vaak zie je een haakje staan met wat tekentjes er voor maar je weet dan niet wat de persoon bedoeld.

Dus mijn vraag is er een soort smiliepack voor trillian pro 2.0? Vroeger had ik een smilie pack voor 0.7x maar ik neem aan dat die niet werkt op Trillian Pro 2.0.

Twitter | Linkedin

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:09
Ikzelf ben ook een grote fan van Trillian en vind het ook jammer van die smilies. Maar er zijn wel meerdere functies die niet in Trillian zitten maar wel in MSN6. Er is op dit moment een beta aan de gang van trillian 2.01 beta en misschien dat ie hier in zit. Ikzelf heb hem nog niet maar als ik hem getest heb zal ik ff kijken of er een smilie update in zit tov 2.0 pro

• Mavvie
Robkazoe schreef op 03 november 2003 @ 00:51:
Ikzelf ben ook een grote fan van Trillian en vind het ook jammer van die smilies. Maar er zijn wel meerdere functies die niet in Trillian zitten maar wel in MSN6. Er is op dit moment een beta aan de gang van trillian 2.01 beta en misschien dat ie hier in zit. Ikzelf heb hem nog niet maar als ik hem getest heb zal ik ff kijken of er een smilie update in zit tov 2.0 pro
Ik heb de beta ook.. maar daar zitten die smilies ook niet in :(

Twitter | Linkedin

• Robkazoe
Evil M@V schreef op 03 november 2003 @ 00:56:
[...]

Ik heb de beta ook.. maar daar zitten die smilies ook niet in :(
Das klote. Ikzelf heb geen pack liggen hiervan maar het zou toch makkelijker zijn als ze het MS systeem gebruiken door de smilies te verzenden naar de users. Dan ben je van het hele probleem af.

Verwijderd

Hier heb je in ieder geval de lijst met alle emoticons en codes voor als je het niet weet: http://messenger.msn.nl/Resource/Emoticons.aspx :)

• Mavvie
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 07:39:
Hier heb je in ieder geval de lijst met alle emoticons en codes voor als je het niet weet: http://messenger.msn.nl/Resource/Emoticons.aspx :)
Ja die had ik ook al :)

Maar ik irriteer me gewoon aan die haakjes en sterretjes..

Twitter | Linkedin

• DanceTrend
  • Laatst online: 12-05 14:34

DanceTrend

w0ei

Dr zijn ook skins die die smiley's wel hebben.. Maar weet niet precies welke :)

Kijk op www.trillian.cc, en op het forum daar (onder Community), dan moet je het vanzelf een keer tegen komen denk ik :P

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 15:19
Misssschien wil niet iedereen de MSN Messenger smilies gebruiken in Trillian?

• Mavvie
DanceTrend schreef op 03 november 2003 @ 18:42:
Dr zijn ook skins die die smiley's wel hebben.. Maar weet niet precies welke :)

Kijk op www.trillian.cc, en op het forum daar (onder Community), dan moet je het vanzelf een keer tegen komen denk ik :P
Ja dan kom je z'n vieze msn skin tegen :P ik heb al verschillende skins uitgerprobeerd maar ik blijf toch bij het strakke van de standaard skin van trillian.

Twitter | Linkedin

• Robkazoe
Evil M@V schreef op 03 november 2003 @ 18:45:
[...]

Ja dan kom je z'n vieze msn skin tegen :P ik heb al verschillende skins uitgerprobeerd maar ik blijf toch bij het strakke van de standaard skin van trillian.
Idd, die ruleert nogsteeds het meest.

• DanceTrend
  • Laatst online: 12-05 14:34

DanceTrend

w0ei

Hmm, je kunt ook de smilies van een andere skin in je eigen skin stoppen als het goed is.. Wederom check forum :P Desnoods post je daar :)

• Mavvie
mm geen gek idee..kga gewoon zelf een smiliepack maken :)

Alleen weet iemand in welk bestand die toes verwijzingen naar die smilies staan?

In de voorgaande versies kon ik ze wel vinden maar in 2.0 zijn ze nergens meer te bekennen volgens mij.

[ Voor 71% gewijzigd door Mavvie op 03-11-2003 19:21 ]

Twitter | Linkedin

Pagina: 1