Toon posts:

Welke zal ik kiezen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iiyama 17" S704HT Vision master Pro 404 17" 0,26mm Microfilter FST, 96kHz, TCO'99

of

Iiyama 17" A705MT Vision Master Pro411 17" Diamontron NF 0,25mm,86Khz TCO'99

De onderste is toch met zo'n lijntje door het beeld of heb ik het nou mis ?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:43
Die onderste heeft zelfs 2 lijntjes, maar wel een stukje mooier beeld :P

Verwijderd

Topicstarter
mmm wel 2 lijntjes en goedkoper (60,-)

Iemand suggesties?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:07
Op woensdag 06 december 2000 12:27 schreef RenevdVeen het volgende:
Iiyama 17" S704HT Vision master Pro 404 17" Iiyama 17" A705MT Vision Master Pro411 17" Diamontron NF 0,25mm,86Khz TCO'99

De onderste is toch met zo'n lijntje door het beeld of heb ik het nou mis?
Yep, de diamondtron-monitor heeft 2 lijntjes door het scherm en is ook helemaal plat. Ik zou me niet al te veel zorgen maken over de lijntjes, na een week ofzo zie je ze niet meer.

De eerste monitor kan hogere frequenties aan dan de tweede. Ik heb de 404 wel eens gezien, en ik vond hem erg mooi. Erg veel contrast en scherpte voor een niet-diamondtron buis.

Je kan het beste zelf in de winkel kijken wat je mooier vindt. Kijk ook op www.iiyama.nl voor de volledig specificaties van de twee monitoren.

edit:
Typo

Verwijderd

Topicstarter
Meer ervaringen iemand?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kijk sinds 4 weken tegen een pro 450, en da's ook een lekker dingetje :9~

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Mijn Iiyama Vision mAster pro 450 levert zeer strak beeld en die lijntjes vallen na een paar dagen niet eens meer op

Verwijderd

ik zou dan de Iiyama 17" A705MT Vision Master Pro411 kiezen.
vergelijk de specs op hun site maar eens.

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken een s704ht. VALT ME ENORM TEGEN!!!

Vanaf de 75 hz (maakt niet uit welke resolutie) is het beeld onscherp. Echt heel vermoeiend voor de ogen. Iiyama gesproken, moet ik hem laten repareren door Teleplan (wat een bout zooi, komen ze hem pas ophalen in januari).

Overigens had ik hiervoor gekozen omdat ik een Radeon64 heb gekocht en wel op 1600*1200 wil spelen. Dit is bij de 705 niet echt mogelijk (of op 60 hz ofzo). Mischien ook het overwegen waard.

Als ik de keuze opnieuw zou kunnen maken zou ik voor nog 6 tientjes extra voor de 702 gaan (beste van beide monitoren)

SUCCES
Pagina: 1