Toon posts:

startpagina zoekmachine

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
www.startpagina.nl , deze zoekmachine stond altijd ingesteld op GOOGLE maar deze veranderd nu bij elke opstart na ILSE.Heeft iemand ook deze ervaring met deze site.Ik kan hem elke keer opnieuw instellen maar hij weigerd op mijn ingestelde site te blijven staan.

Verwijderd

je cookies waarschijnlijk opgeschoond?

Check http://www.startpagina.nl/zoekm.htm maar

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Klik voor de grap eens op 'wijzig' boven de zoekbalk

edit:

ehm.... sorry....

heb je dus al gedaan zie ik na beter lezen |:(

maar dan ga ik ook voor de cookies; verwijder ze eens

[ Voor 62% gewijzigd door WFvN op 02-11-2003 22:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jepp dat heb ik inderdaad gedaan cookies verwijderd waren ook alle inlognamen maar die had ik gelukkig allemaal uitgeprint,maar nu de oplossing nog ???.Bij weizigen gaat het niet doet het gewoon weer op ilse zetten.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 22:37:
Jepp dat heb ik inderdaad gedaan cookies verwijderd waren ook alle inlognamen maar die had ik gelukkig allemaal uitgeprint,maar nu de oplossing nog ???.Bij weizigen gaat het niet doet het gewoon weer op ilse zetten.
Probleem zal toch bij jou liggen denk ik

Als ik op wijzig klik, daarnaa met de radio-button google selecteer, dan op opslaan klik, komt en blijft google bij mij als searchengine staan.

klein tipje btw....

Installeer de google toolbar. Je kan dan gewoon in elk browservenster een searchopdracht starten....

[ Voor 12% gewijzigd door WFvN op 02-11-2003 22:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zo doe ik dat precies het zelfde , alleen doet hij dat niet hij gaat gewoon terug naar ILSE.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 16:41

Metzie

Nyaano !

mischien moet je gewoon www.google.nl intypen in je browser in plaats van www.startpagina.nl

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles weggevinkt en alleen maar GOOLGLE aangevinkt helaas ook dit werkt niet,en de cookies staan op standaard ingesteld en hij onthoud ook alle inlognamen dus daar ligt het ook niet aan. Wel geeft hij een melding op de startpagina linksonder op de balk ( Gereed,maar met fout op de pagina ) weet helaas niet waar dat vandaan komt ??

---

Kun je Internet Explorer verwijderen en opnieuw installeren ? ik gebruik windows xp pro met Sp1 nederlandse versie.Volgens mij is het daar ergens fout gelopen anders weet ik het ook niet meer.

---

Probleem opgelost lag aan instellingen van ZoneAlarm / Cookie Control> OF zetten en / Ad Blocking op > OF zetten en dan werkt alles perfect. Dit item kan dus worden gesloten.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 19:13 . Reden: opgelost ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Joke_1,

Als je zelf de laatste poster bent in dit topic, zou je dan je bericht willen bewerken (door middel van het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knopje), nu "kick" je je topic de hele tijd, en dat is vast niet de bedoeling :)
Pagina: 1