Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Mailen ??? waarheen ?Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 22:04:
Kun je de file mailen? Dan kijk ik welke trojan het precies is, zodat we beter weten waar we mee te maken hebben.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
The Cleaner.
[ Voor 35% gewijzigd door _the_crow_ op 02-11-2003 22:16 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Verwijderd
effe kijken met google en je vindt het wel.
Maar hier heb ik de waarschuwing.
Verwijderd
Dat zal je nog tegenvallen..Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 22:12:
The Cleaner werkt echt goed met trojans verwijderen.
effe kijken met google en je vindt het wel.
Van de AT's hebben TrojanHunter en TDS de beste detectieratio.
Dan zou ik de TS TrojanHunter aanraden. ( http://misec.net/ ), die cleant alles automatisch, ook de regvalues, ik wou alleen even zeker weten dat TH het ding ook detecteert..
Edit:
Je zal je NAV even uit moeten gooien, sowieso als je een AT wilt laten runnen.
Anders denied NAV access en kan de AT de file niet cleanen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 22:16 ]
PS: een betere virusscanner kan ook geen kwaad...
[ Voor 7% gewijzigd door alt-92 op 02-11-2003 22:17 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
wat jouw virus betreft zal het gaan om een bestand wat bij jou geinfecteerd is en niet om het virus zelf want ik kan in niet 1 database dat virus terug vinden is dit het enigste bestand wat geinfecteerd is?
had de url verkeerd geschreven is nu hersteld
[ Voor 6% gewijzigd door Edwin van Cleef op 02-11-2003 22:22 ]
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
Het geeft echt geen write-up voor alle 100.000+ virussen die er rondzwerven.wat jouw virus betreft zal het gaan om een bestand wat bij jou geinfecteerd is en niet om het virus zelf want ik kan in niet 1 database dat virus terug vinden is dit het enigste bestand wat geinfecteerd is?
Maar dit geeft Trojan hunter aan
Registry scan
No suspicious entries found
Inifile scan
No suspicious entries found
Port scan
No suspicious open ports found
Memory scan
No trojans found in memory
File scan
Found possible trojan file: C:\WINDOWS\system32\svcpack.exe (Suspicious: ASPack-packed file in Windows System folder)
Warning: Unable to unpack UPX-packed file E:\DL\READY DIV\PROGGIES\NOOD CD\PLAYERS\Muziek\Winamp div\winamp plugins\nicemc\1.7\core\cr-nmc17.exe
Warning: Unable to unpack UPX-packed file E:\DL\READY DIV\PROGGIES\NOOD CD\PLAYERS\Muziek\Winamp div\winamp plugins\database\1.2\tca\patch.exe
1 possible trojan files found
Het mailtje is weg
Ik gebruik al jaren Norton AV.
En nooit geen problemen gehad , maar nu wel . dus daarom vraag ik nu even hulp.
Maar zijn er nog goede andere freeware virusscan te krijgen.
Verwijderd
Apart dat TH hem niet vindt, die heb ik namelijk een week ofzo geleden zelf gesubmit.
Zal zo kijken of ik een write up kan vinden, is er geloof ik wel.
Edit:
http://www3.ca.com/virusinfo/virus.aspx?ID=37405
Edit2:
BKDR_SINIT.A
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 22:42 ]
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Mijn dank is groot hij is weg.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 22:30:
svcpack.exe infected: Trojan.Win32.Fakesvc.c
Apart dat TH hem niet vindt, die heb ik namelijk een week ofzo geleden zelf gesubmit.
Zal zo kijken of ik een write up kan vinden, is er geloof ik wel.
Edit:
http://www3.ca.com/virusinfo/virus.aspx?ID=37405
Edit2:
BKDR_SINIT.A
gewoon even in taakbalk uitzetten die trojan en weg halen maar met de hand