Ik heb een probleem waar ik al een tijdje mee aan het tobben ben, ik heb een GF4 Ti 4200 met Dual View en een TV-OUT. Nu heb ik standaard de 2 monitoren aan en dit werkt perfect, maar zet ik met TVTOOL mijn TV Beeld aan en na een film te hebben gekeken weer uit dan ben ik een tijd bezig met de installingen weer goed te zetten. Is er iemand die hier een oplossing voor weet?
Mijn tweede vraag is of het ook mogelijk is om het bureaublad uit te breiden naar 2 monitoren en een TV, zal wel niet kunnen maar als het toevallig kan zou het wel erg handig zijn...
alvast badankt,
Erik
[edit]
Zodra ik TVTool weer uit zet, zijn de instellingen van de 2 monitoren verwisseld, dus mijn oude 15" monitor krijgt 1280x960@85 Hz voor zijn kiezen en mijn 17" krijgt het te doen met 1024x768@60Hz.
Ik gebruik hiervoor kaart (POV GF4 Ti 4200 XP @ 4600)
Hoopt dat dit het een klein beetje verduidelijkt
Mijn tweede vraag is of het ook mogelijk is om het bureaublad uit te breiden naar 2 monitoren en een TV, zal wel niet kunnen maar als het toevallig kan zou het wel erg handig zijn...
alvast badankt,
Erik
[edit]
Zodra ik TVTool weer uit zet, zijn de instellingen van de 2 monitoren verwisseld, dus mijn oude 15" monitor krijgt 1280x960@85 Hz voor zijn kiezen en mijn 17" krijgt het te doen met 1024x768@60Hz.
Ik gebruik hiervoor kaart (POV GF4 Ti 4200 XP @ 4600)
Hoopt dat dit het een klein beetje verduidelijkt
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 21:51 . Reden: Verduidelijking... ]