Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort op reis naar australie, en nu wil ik daarvoor nog een digitale camera kopen. Ik ben op de heenreis 2 dagen in Singapore, dus er is voor mij een mogelijkheid om er daar een te kopen. Heeft iemand ervaring met dit soort acties? En zoja, is het ook net zo makkelijk om daar gelijk een memorycard te kopen, of kan ik dat beter hier in nederland kopen.

Alvast bedankt

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd

Ik ben zelf in augustus in singapore geweest, en de prijzen daar lagen hoger dan de webshops hier, de mp3 spelers lagen ook vrij gelijk, of net iets erboven, enige goedkope waren de dure mobieltjes waren daar wat minder duur.
Maar in principe ben je beter aaf door in NL te kopen:
- betere ondersteuning / garantie
- geen gezeik met eventuele doane
- nederlandse handleiding
- betere prijs voor de meeste dingen

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03:30

Appie

F1RST Racing

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 22:12:
Ik ben zelf in augustus in singapore geweest, en de prijzen daar lagen hoger dan de webshops hier, de mp3 spelers lagen ook vrij gelijk, of net iets erboven, enige goedkope waren de dure mobieltjes waren daar wat minder duur.
Maar in principe ben je beter aaf door in NL te kopen:
- betere ondersteuning / garantie
- geen gezeik met eventuele doane
- nederlandse handleiding
- betere prijs voor de meeste dingen
Met de opsomming ben ik het niet eens: ik heb een gekichte digicam uit signapore. Heel simple was het om bij de nederlandse vestiging (fuji) een nederlandstalige handleiding + garantie te regelen (opbellen en het werd toegestuurd).
Douane is idd een hekel punt, dus niet de doos e.d. meenemen, maar dat ding gewoon om je nek gooien en daarmee de poortjes door.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Wat wil je allemaal weten? De voor-en nadelen van het kopen van apparatuur in het buitenland? Zo ja, dan gaat deze op slot, want daar hebben we een hoop info over, er is zelfs een mooie faq over geschreven hier.

Als je tips wilt hebben over hoe en waar je die dingen het beste kan kopen, etc, dan laat ik deze open want dat is voor elk land verschillend.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Op het vliegveld van Singapore was het in januari niet veel soeps. Eén tentje kunnen ontdekken met wat populaire modellen, maar die was zeker niet goedkoper dan de nl. webshops.

In Singapore zelf schijn je (bv. in Chinatown) wel goedkoop aan dergelijk spul te moeten komen.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Topicstarter
athlonkmf schreef op 03 november 2003 @ 00:39:
Wat wil je allemaal weten? De voor-en nadelen van het kopen van apparatuur in het buitenland? Zo ja, dan gaat deze op slot, want daar hebben we een hoop info over, er is zelfs een mooie faq over geschreven hier.

Als je tips wilt hebben over hoe en waar je die dingen het beste kan kopen, etc, dan laat ik deze open want dat is voor elk land verschillend.
Wat ik graag wil weten is of het mij door mensen aangeraden wordt om zo'n ding in Singapore te kopen, ik heb hier zelf geen ervaring mee, en anders koop ik hem in nederland. Maar als er mensen zijn die er bijvoorbeeld net vandaan kwamen, hoor ik graag suggesties...
Pagina: 1