Ik ben van plan om mijn 3 jaar oude HP315 in een stoffig hoekje te schuiven en over te gaan op iets nieuws. Het liefst ga ik voor een een Sony F717 of F828 maar deze liggen gewoon ver boven m'n budget. Een tijdje geleden keek ik altijd naar een G3 en nu deze grotendeels uit de handel is de G5. Maar de G5 heeft weer een mindere beeldkwaliteit dan de G3.
In september werd de HP 945 als opvolger van de 850 (welke ik enkele dagen met veel plezier heb gebruikt) op de markt. De camera heeft enkele nieuwe features die ontbraken op de 850 (o.a. meer controle over f waarden en sluitertijd).
Hij is voor zo'n 500 euro te koop wat echt niet duur is. OK, de kwaliteit van de foto's zal misschien niet de beste zijn maar de prijs/kwantiteit/kwaliteit verhouding is heel goed.
Ik dacht daarom dat er wel veel vraag naar zou zijn maar tot nu toe heb ik geen topics op GoT gezien en zijn er ook nog geen uitgebreide reviews verschenen..
Heb jij deze camera al en zo ja, wat zijn je ervaringen? Ik ben erg benieuwd!

Enkele links:
Dpreview aankondiging
User opinions Dpreview
Review van een pre-productie exemplaar door Bob Atkins
In september werd de HP 945 als opvolger van de 850 (welke ik enkele dagen met veel plezier heb gebruikt) op de markt. De camera heeft enkele nieuwe features die ontbraken op de 850 (o.a. meer controle over f waarden en sluitertijd).
Hij is voor zo'n 500 euro te koop wat echt niet duur is. OK, de kwaliteit van de foto's zal misschien niet de beste zijn maar de prijs/kwantiteit/kwaliteit verhouding is heel goed.
Ik dacht daarom dat er wel veel vraag naar zou zijn maar tot nu toe heb ik geen topics op GoT gezien en zijn er ook nog geen uitgebreide reviews verschenen..
Heb jij deze camera al en zo ja, wat zijn je ervaringen? Ik ben erg benieuwd!

Enkele links:
Dpreview aankondiging
User opinions Dpreview
Review van een pre-productie exemplaar door Bob Atkins