Toon posts:

[Commandos 3] Installatie doet vreemd *

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren dit spel gekocht in de winkel, en wilde gelijk gaan spelen echter tijdens de installatie van dit spel gaat het denk ik weet het bijna wel zeker fout.
Na het erin doen van cd 1 waar ik kan kiezen wat ik wil installeren Game files en DirectX 9.0 gaat het fout de installatie start waarna alle 3 de cd worden gevraagd tijdens de installatie. Na het installeren van alle drie de cd krijg ik alleen in c:\windows\data en 3 tal mappen die zijn gemaakt te weten: Anims, Misiones en Wofip, zie nergens een icoontje waar ik het spel kan starten of iets dergelijks wat heb ik fout gedaan?

Verwijderd

Nogmaals: Zou je toekomstige topics in de titel kunnen zetten wat het probleem ongeveer is? Dat maakt het allemaal wat duidelijker :)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

En als je nou eens gewoon de autoplay functie van de cd gebruikt :? Er zijn namelijk wel meer spellen die weinig installen. Hoe groot is dat bestand op de c: schijf eigenlijk.

offtopic:
Die start post in natuurlijk een beetje knudde. Moets het 3 keer lezen voordat ik het snapte 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door Notna op 03-11-2003 09:25 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op 03 november 2003 @ 09:24:
En als je nou eens gewoon de autoplay functie van de cd gebruikt :? Er zijn namelijk wel meer spellen die weinig installen. Hoe groot is dat bestand op de c: schijf eigenlijk.

offtopic:
Die start post in natuurlijk een beetje knudde. Moets het 3 keer lezen voordat ik het snapte 8)7
Het rare is dat de autoplay wel werkt maar kan de directory ook niet wijzigen, standaard wordt deze op c:\windows geinstalleerd.
Het bestand is circa 133 mb groot

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als ik jouw was zou ik iig even een andere cd gaan halen. Weet je iig geval dat het daar niet aan kan liggen. Beetje vreemd dat de directory niet kan veranderen :/

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Nah heb je raad maar opgevolgt en het werkt nu TOPPIE

Verwijderd

Nogmaals, wat is je emailadres, dan kan ik je even mailen, gaat wat sneller...

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Sayakoreante: Het topic is van vorig jaar november, TS geeft al aan dat het spel het nu wel doet. In dat geval is dit een overbodige kick (en oplossingen doen we niet over mail maar zetten we gewoon in het topic, zodat andere users, met het zelfde probleem, er ook nog wat aan hebben ;))
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.