Toon posts:

logitech Z-680

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dan eindelijk van plan de logitech Z-680 te gaan halen.
Hebben jullie nog tips om op te leten.
Ik had in de revieuws al veel op en aanmerkingen gelezen.

Ik hoor graag van jullie

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:41
Gebruik de search eens :D Dan wordt je al een hoop wijzer!

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Dionysus007281
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-07 17:03

Dionysus007281

Spank my monkey!

Je wilt dus de Z-680 kopen; Wat voor tips verwacht je dan van ons? Let op de koopjes, maar dat wist je vast zelf ook wel.

Ik heb zelf deze set, en hij is echt helemaal te vet kek. Je moet alleen wel huisgenoten hebben die tegen een beetje bas kunnen, want die van mij staat altijd op z'n laagst, en dan nog voel je em in je maag.

Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.

Verwijderd

inderdaad.. nou waar je op moet letten?

geluid lijkt me belangrijk? ;) vraag of je hem ergens in een winkel in de buurt mag proberen en koop hem op internet :P . Laat em raden? Slotje :+?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 20:23 ]

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:33
1.1.2 (?) POD of nieuwer ivm ruis. Kijken of er geen mankementen aan de sub mankeren, of er iets los zit bv. Dat was het wel.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

En als je in de buurt van Dld woont, ga daar ff langs bij de Mediamarkt, scheelt alsnog weer een boel geld.
Moeilijk met garantie ? Nee hoor, als je er 1 kan kopen kan je er ook terecht voor garantie.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
Heerlijke set, al heb ik zelf voor de Z-560 gekozen vanwege de VEEL betere prijs/kwaliteit verhouding imho. 1 tip: Koop er andere speaker kabel bij. Hoeft niet veel voor te stellen, niet eens duurder dan een euro per meter oid, maar die standaard kabel is crap, en dat hoor je zeker, vooral op de achterste speakers (kabel langer). Verder verwijs ik je ook naar bovenstaand Logitech topic.

Verwijderd

Als je al zeker weet dat je die wilt zou ik even in de pricewatch op tweakers.net kijken voor een goedkoper adres en niet direct bij Dynaschijt of Vopis binnenrennen want daar draaien ze je een poot uit :)

En van te voren even mailen over die controlpod zoals hierboven gezegd, de nieuwste versie heeft minder ruis.
Caesartje schreef op 02 november 2003 @ 21:30:
Heerlijke set, al heb ik zelf voor de Z-560 gekozen vanwege de VEEL betere prijs/kwaliteit verhouding imho. 1 tip: Koop er andere speaker kabel bij. Hoeft niet veel voor te stellen, niet eens duurder dan een euro per meter oid, maar die standaard kabel is crap, en dat hoor je zeker, vooral op de achterste speakers (kabel langer). Verder verwijs ik je ook naar bovenstaand Logitech topic.
Het toevoegen van een center rechtvaardigt inderdaad niet het prijsverschil tussen die twee. :{
Maar ja, to 5.1 or not to 5.1. Je moet toch wat.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 21:33 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Proveer het de volgende keer even met de search, dit speakersetje is al zo vaak besproken
Ervaring met de Logitech Z-serie - Deel 2

Lees deze ook even door als je wil, het staat overigens ook niet voor niets boven aan het "nieuw topic" scherm dat je even mag zoeken voor je je vraag stelt..
Policy: Alle regels die op het forum gelden

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.