Ik heb een beetje een probleem met mijn mirc. Heb een paar minuten het verhaal getypt in irc, dus als jullie het niet erg vinden copy/paste ik dat hier effe met wat aanpassingen hier en daar zodat ik het niet overnieuw hoef te typen helemaal.
+Bam|: mijn computer leid een eigen leven
+Bam|: artificial intelligence
+Bam|: geweldig dit
(Broadcast) A QuakeNet tutorial session begins in #tutorial in 5 minutes. Tonight's topic: Security on the QuakeNet IRC Network.
+Bam|: urls worden automatisch geopend.
+Bam|: winamp gaat zomaar dingen afspelen
+Bam|: dit ook weer
+Bam|: * +Len is away: NL vs SWE :: 81.173.10.77:27020 :: http://relay2.gbcsports.com:8000/listen.pls
+Bam|: ik zit nie eens achter me pc
+Bam|: kom ik terug
+Bam|: staat die 'zender' erop
+Bam|: in winamp that is
+Bam|: hlsw pagina's worden om de zoveel minuten geladen
+Bam|: en het komt allemaal uit irc lijkt het wel
+Bam|: en ik heb geen trojan horse......
+Bam|: heb adaware en norton antivirus compleet geupdate
+Bam|: dus lijkt me sterk
Ik heb dus dat random url's die in irc getypt worden (in mijn geval voornamelijk www.hlsw.de omdat die in awayscripts voor tfc (hl mod) staat.)
Maar ook vage dingen zoals hierboven die shoutcast radio wordt netjes in winamp geopend. Wel vaag als je een aantal uur niet achter je pc zit, en je komt terug dat er muziek speelt en de hlsw pagina zoveel keer open staat.
Ik heb me mirc dir al gechecked op vage dingen zoals een script.ini en voor de rest heb ik alle ini's nagelopen op rare scripts, maar kan niets vinden.
Ik gebruik mirc 6.12 + noname script 3.79
Alle hulp is welkom
BvD!
+Bam|: mijn computer leid een eigen leven
+Bam|: artificial intelligence
+Bam|: geweldig dit
+Bam|: urls worden automatisch geopend.
+Bam|: winamp gaat zomaar dingen afspelen
+Bam|: dit ook weer
+Bam|: * +Len is away: NL vs SWE :: 81.173.10.77:27020 :: http://relay2.gbcsports.com:8000/listen.pls
+Bam|: ik zit nie eens achter me pc
+Bam|: kom ik terug
+Bam|: staat die 'zender' erop
+Bam|: in winamp that is
+Bam|: hlsw pagina's worden om de zoveel minuten geladen
+Bam|: en het komt allemaal uit irc lijkt het wel
+Bam|: en ik heb geen trojan horse......
+Bam|: heb adaware en norton antivirus compleet geupdate
+Bam|: dus lijkt me sterk
Ik heb dus dat random url's die in irc getypt worden (in mijn geval voornamelijk www.hlsw.de omdat die in awayscripts voor tfc (hl mod) staat.)
Maar ook vage dingen zoals hierboven die shoutcast radio wordt netjes in winamp geopend. Wel vaag als je een aantal uur niet achter je pc zit, en je komt terug dat er muziek speelt en de hlsw pagina zoveel keer open staat.
Ik heb me mirc dir al gechecked op vage dingen zoals een script.ini en voor de rest heb ik alle ini's nagelopen op rare scripts, maar kan niets vinden.
Ik gebruik mirc 6.12 + noname script 3.79
Alle hulp is welkom
BvD!