[IE6] Schermgrootte bij openen nieuw venster

Pagina: 1
Acties:

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 10:50

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Zoals meerdere mensen heb ik het probleem dat nieuwe IE-vensters niet gemaximaliseerd worden geopend, maar kleiner. Als oplossing wordt vaak gewezen op het openen van een vensters uit een ander venster, het eerste scherm afsluiten, de tweede op de goede grootte zetten en vervolgens die ook afsluiten. Vervolgens zouden de vensters op de goede grootte moeten worden geopend. Helaas werkt dit niet (altijd), bij mij ook niet.

Nu ben ik via de search te weten gekomen dat er in het register een sleutel is, die de grootte van het IE-scherm vastlegt. Ik kan echter niet vinden wélke sleutel dat is en wat ik eraan moet veranderen.

In een ander topic werd verwezen naar de search op de Microsoft-site, waar ik inderdaad info heb gevonden over het IE6 i.c.m. het register, maar daar vind ik niets over de schermgrootte. Heeft iemand dit wel al kunnen oplossen via het register?

Verwijderd

die registersleutel weet ik ook niet uit mijn hoofd, maar die truc is hetzelfde als de truc die je beschrijft. dat kan dus ook zomaar weer verdwijnen.

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 19:09

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd in "Nuttige Windows progs"
Naam:IE New Window Maximizer (freeware)
Beschrijving:Automatisch nieuwe Internet Explorer/Outlook Express windows maximaliseren
Functionaliteit:Ding zit in systray, gebruikt geen bronnen en doet wat 't belooft, alle IE windows meteen zo groot mogelijk maken. Nooit meer klooien met van die achterlijke luciferdoos formaat vensters!
Website: http://www.jiisoft.com/iemaximizer/index.htm

[ Voor 3% gewijzigd door Padvinder op 02-11-2003 19:55 ]

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-07 10:50

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Daarmee werkt het, thx!