lekker bezig je mag tegenwoordig al nix meer vragen
want dan wordt je topic al gesloten omdat je vraag niet duidelijk is ofzo
nou maare met ad aware ist ook nie opgelost en ik heb ffs al meerdere dingen geprobeerd en da heb ik ook vermeld dus lees zelf es een keer
Wat voor antwoord wil je dan hebben op een vraag die niemand begrijpt 
Als ik zeg dat ik rare icoontjes op mijn bureaublad heb weet je ook niet wat ik bedoel ... toch?
Als ik zeg dat ik rare icoontjes op mijn bureaublad heb weet je ook niet wat ik bedoel ... toch?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik heb je vorige topic niet voor niets gesloten!
Lees die sluitpost eens heel goed door.
Emiticons op bureablad :S
Lees die sluitpost eens heel goed door.
Emiticons op bureablad :S
Ik zie het nergens staan.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:18:
en ik heb ffs al meerdere dingen geprobeerd en da heb ik ook vermeld dus lees zelf es een keer
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Lees dit: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door. Dat zie je wel waarom je topic gesloten werd.
Als je het er niet mee eens bent dan ga je geen nieuw topic openen.
Als je het er niet mee eens bent dan ga je geen nieuw topic openen.
Je mag best wat vragen, als je vertelt wat je hebt gedaan, opgezocht, en wat er niet lukte. In sommige (zoals deze) gevallen is het handig om een screenshot te plaatsen omdat het anders onduidelijk is wat het probleem is.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:18:
lekker bezig je mag tegenwoordig al nix meer vragenwant dan wordt je topic al gesloten omdat je vraag niet duidelijk is ofzo
"Ik heb wat geprobeert hoor!" <- wat heb je geprobeert, wat had je gevonden toen je op Google had gezocht, en wat lukte er niet?nou maare met ad aware ist ook nie opgelost en ik heb ffs al meerdere dingen geprobeerd en da heb ik ook vermeld dus lees zelf es een keer
Als jij niet genoeg duidelijke info geeft, kunnen wij niet helpen. Omdat zo een topic dan verzand in een vraag-antwoord spelletje sluiten we het topic, aangezien het helpen lastig wordt omdat de informatie verspreidt staat over verschillende replies.
Gewoon ABN schrijven ipv de chatstijl die je op MSN gebruikt zou je topic ook wat duidelijker maken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()