Toon posts:

[IPX] Red Alert 2 Netwerken

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb al op search zitten zoeken naar een oplossing hiervoor, maar geen van die links doen het. Dus ik stel nogmaals de vraag.

Ik wil red alert 2 in netwerk spelen tegen elkaar. Maar nu kan je niet op tcp/ip hosten maar alleen op ipx. Maar ik heb zelfs geen idee hoe ik zoiets als ipx geinstalleerd krijg of wat dan ook. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik met elkaar kan connecten? Is er een handig proggie voor om dit in te stellen ofzo?

• yamahabest
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 11:32
instellen via de eigenschappen van je netwerkkaart, daar dan het IPX/SPX protocol toevoegen. Zo zou het moeten werken

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Eigenschappen Mijn Netwerklocaties -> Eigenschappen LAN-verbinding -> Toevoegen -> Protocol(len) -> IPX/SPX

Als ik je post-history bekijk, dan denk ik, dat jij de bedoeling / werking van GoT niet helemaal begrijpt... Want ook dit probleem is voor menig Tweaker een eitje

[ Voor 48% gewijzigd door CH4OS op 02-11-2003 19:14 ]

Verwijderd

Dit valt onder de basisvaardigheden, en had je wel zelf kunnen uitvinden. Dicht dus.

Lees dit eens door: http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#pre-got

Preddie :* O+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 19:47 ]

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:08:
Maar ik heb zelfs geen idee hoe ik zoiets als ipx geinstalleerd krijg of wat dan ook.
Dat is echt wel erg basic, en is te zelfs te vinden in de windows help, of in de support pages op www.microsoft.com

Ik geef je de goede raad van echt deze links eens door te nemen:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag

Hoi JSS :w

[ Voor 3% gewijzigd door Predator op 02-11-2003 19:47 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.