Toon posts:

Wireless ADSL vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wat opgezocht maar kon het "simpele" antwoord niet vinden.

Ik heb alles binnengekregen en probeer het allemaal aan te sluiten maar ik kom er niet uit.. Het lijkt alsof ik verbinding heb met het modem (krijg uitstekende verbinding zegt de computer) maar hij doet niks... internet blijft ie gewoon offline..

MOET het modem in de meterkast hangen of is dit niet verplicht? of MOET er een kabel naar de NT1 toe gaan?

MVG

• Petzl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:57
ADSL op een NT1 ? dan moet die er toch voor hangen en dat kan je niet zelf dnek ik zo ...

hier in belgie is een NT1 toch een ISDN lijn

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 10:38
Probeer eens zonder wireless.

En als je naar de setup-pagina van je modem gaat, wat voor een status geeft hij dan aan?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 18:59:
Ik heb al wat opgezocht maar kon het "simpele" antwoord niet vinden.

Ik heb alles binnengekregen en probeer het allemaal aan te sluiten maar ik kom er niet uit.. Het lijkt alsof ik verbinding heb met het modem (krijg uitstekende verbinding zegt de computer) maar hij doet niks... internet blijft ie gewoon offline..

MOET het modem in de meterkast hangen of is dit niet verplicht? of MOET er een kabel naar de NT1 toe gaan?

MVG
Er zal toch ergens een kabel van je wirelessapparaat naar de telefoonlijn moeten.

Verwijderd

Je moet het met enkele hulpstukken eigenlijk wel zelf kunnen:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/6#6
• Je handleiding
• ...

Als het uiteindelijk niet lukt met die guides mag je een nieuw topic openen, mits je duidelijk aangeeft wát je al geprobeerd hebt en waarom dat niet lukt.
Dit topic is echt te onduidelijk!

Succes :)

Dit topic is gesloten.