(DVD) Film geeft 1 korte pauze....

Pagina: 1
Acties:

• CypherMK
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-02 18:17
Ik heb sinds kort een plextor px708.

Maar ik heb een probleempje. Als ik een originele film afspeel op mijn standalone DVD-speler, dan pauzeert ie 1 seconde of zo en dan gaat ie verder. Dat komt omdat ie van DVD-laag moet veranderen (volgens de handleiding).

Maar als ik van de film een kopie maak op DVD+r, dan pauzeert de kopie op exact hetzelfde moment.
Speel ik de DVD (origineel of kopie) af op mijn brander of op mijn DVD rom speler (ASUS E612) dan loopt ie vloeiend door.

Hoe kan dit?

Ik gebruik DVD-schrink en nero 5.5.10.45 (zat bij de plextor). Ik heb nu dvd's van memorex gehad en nu van platinum, maar allebei hetzelfde resultaat.

[ Voor 9% gewijzigd door CypherMK op 02-11-2003 22:52 ]

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Vreemd, maar idd, komt door layer change. Kan zijn dat je andere DVD speler een soort buffer heeft waardoor het gewoon vloeiend doorgaat.

fotoblog

Verwijderd

Tis inderdaad raar dat ie ook zo een pauze geeft op een gebrande dvd+r.
Ik gebruik ook dvd shrink en heb deze problemen nooit.
>:) Je gaat me zo tog niet vertellen dat je beta tester ben van een dual layer burner >:) >:) >:)

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:36
CypherMK schreef op 02 november 2003 @ 18:24:
Ik heb sinds kort een plextor px708.

Maar ik heb een probleempje. Als ik een originele film afspeel, dan pauzeert ie 1 seconde of zo en dan gaat ie verder. Dat komt omdat ie van DVD-laag moet veranderen (volgens de handleiding).

Maar als ik van de film een kopie maak op DVD+r, dan pauzeert de kopie op exact hetzelfde moment.
Speel ik de DVD af op mijn brander of op mijn DVD rom speler (ASUS E612) dan loopt ie vloeiend door.

Hoe kan dit?

Ik gebruik DVD-schrink en nero 5.5.10.45 (zat bij de plextor). Ik heb nu dvd's van memorex gehad en nu van platinum, maar allebei hetzelfde resultaat.
Ik snap het verhaal niet helemaal

Het origineel hapert (door de layer change) en de kopie doet dat vervolgens ook?
Maar welke loopt er dan vloeiend door op je brander of dvdrom speler?

Als ze dat beiden doen kan dat idd aan het feit liggen dat die dingen een grotere buffer hebben dan je standalone dvdspeler.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• CypherMK
Maverick schreef op 02 november 2003 @ 18:30:
[...]

Ik snap het verhaal niet helemaal

Het origineel hapert (door de layer change) en de kopie doet dat vervolgens ook?
Maar welke loopt er dan vloeiend door op je brander of dvdrom speler?

Als ze dat beiden doen kan dat idd aan het feit liggen dat die dingen een grotere buffer hebben dan je standalone dvdspeler.
Op mijn PC lopen ze allebei vloeiend.

• CypherMK
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 18:29:
Tis inderdaad raar dat ie ook zo een pauze geeft op een gebrande dvd+r.
Ik gebruik ook dvd shrink en heb deze problemen nooit.
>:) Je gaat me zo tog niet vertellen dat je beta tester ben van een dual layer burner >:) >:) >:)
Ik wilde het eigenlijk niet vertellen, maar...... ;)

• CypherMK
Iemand nog iets?
Pagina: 1