Verwijderd
Ik heb ook wel een modified case maar die heb ik al een keer laten zien hier op GoT.
Maar vooruit, nog een keertje dan

Vette kast hoor..Op woensdag 06 december 2000 12:18 schreef SaNoerdoo het volgende:
Waarom zit je voeding dan zo vaag aan je kast???
Ik heb ook wel een modified case maar die heb ik al een keer laten zien hier op GoT.
Maar vooruit, nog een keertje dan
Waarom die voeding zo? Betere airflow!
Trots ?Op woensdag 06 december 2000 12:44 schreef Dezjay het volgende:
jup die voeding zat behoorlijk in de weg
b-) ja hij's best wel goed geluktTrots ?
De airflow zal er ongetwijfeld beter van worden, maar in hoeverre merk je het aan je cpu temp??
Als je hem laat zitten heb je namelijk het voordeel dat de voeding de warme lucht van je processor naar buiten 'zuigt'.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Hoezo niet is toch gaaf man zo'n orginele selfmade tower*DOp woensdag 06 december 2000 19:25 schreef FrankGuthrie het volgende:
Nee, helaas, maar mijn kast heeft geen modificatie nodig, hij is wel mooi zo, daar heb ik meer dan 200 peike voor betald, dus daar ga ik niet in lopen zagen.

Mijn kassie, niet veel aan veranderd:
-blauwe + witte LED
-Extra pluggen voor mic/lin-in aan de voorkant
-extra fan
Hierin zit een Celly 366@550

(zelfgebouwde temp. meter, meet cpu temp en case temp)

(120mm 220Volt steel-bladed fan zorgt voor lucht in de kast)

(2x80mm en 1x92mm fans houden zorgen ervoor dat de kaarten het hoofd koel houden)

(een tweede 120mm 220Volt fan zorgt ervoor dat de lucht er boven weer uit kan. de voeding blokeerde de air-flow en dus moest 'ie achterop meerijden)

(dit home-made waterkoelblok houdt mijn 2 celeronnetjes 366 lekker koel en zorgt ervoor dat ze beide op 600Mhz willen draaien)

(en als laatste koelt de radiator (met daarvoor zo'n huis-tuin-en-keuken-ventilator-van-de-gamma het water weer lekker af) (hey. een echte doet-het-zelfer ken niet zonder de gamma
dit systeem draait al anderhalf jaar zo'n beetje 10 uur per dag..
en nou maar wachten op die dual-thunderbird-bordjes.. en es kijken hoe goed die tegen water kunnen
nou. ik hoop dat ik de modemers niet kwaad heb gemaakt met 100Kb aan plaatjes
grtz, Fraggy
( ow. en mojo. jij hebt ook een errug mooie kast gemaakt man.. maar dat wist je al
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
we weten wel dat jullie uren hebben lopen zwoegen op die kasten en dat ze 'link' zijn geworden
maar is 'tweaken' nou alleen je kast zo maken?
ik d8 eerder een zo hoog mogelijke 3Dmark of andere prestaties met een zo 'slap' mogelijk systeem
Mijn kast is de Apple G4 met een 1Ghz Athlon erin. De PowerAthlon K7.
Taking moddin' to the limit.
tweakers houden zich niet alleen met software bezig
Verwijderd
dus ff een nieuwe en weer zagen hakken en hameren
deze keer komt er bij mij ook een mooi neon ( liefst blacklight ) lampje in en mooie venstertjes veel fans ( die zitten in ieder Harley© kast ) en ook veel luchtgeleidings slangetjes
.
Zwart me neon oranje kast
Ruit aan de zijkant en aan de bovenkant
12 koelers, FAK op mun proc. en GOrb op mun GF2MX, wil iemand ze op zijn websajt zette voor mij, vrijwilligers?
I see dead pixels...
Dankje. Maar jij hebt nog steeds de mooiste auto!Op woensdag 06 december 2000 20:11 schreef FragDaddy het volgende:
( ow. en mojo. jij hebt ook een errug mooie kast gemaakt man.. maar dat wist je al)
Ze zien er alle drie erg strak uit moet ik zeggen ! Een transperant raampje ruled ook wel !
Verwijderd
Dan ga je toch naar de locale bouwboer, die zaagt er zo een mooi gat in wat door jou is voor getekend.Op donderdag 07 december 2000 03:07 schreef Rico-Burn het volgende:
Ik heb zelf een HQ-08 met een athlon 700@852 en ik wil die kast ook modereren, maar ik heb het gereedschap er niet voor, circelzaag en dergelijke heb ik hier niet liggen...
Ze zien er alle drie erg strak uit moet ik zeggen ! Een transperant raampje ruled ook wel !
Als ik mijn bigtower in huis heb ga ik ook modden, ik zal de pics dan hier op het forum neer planten.
btw. je kunt gewoon een decoupeerzaag gebruiken.. en die kun je vast wel van iemand lenen..
suc6 ermee !
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Verwijderd
Heeft iemand tips, wat ik nodig heb, waar je de cheapste dremel kan kopen etc?
Verwijderd
Keep up the good work dude !!
Verwijderd
mooie kast btw, en oh ja
hoe hebben jullie die psu aan de buitenkant gemonteerd? lijkt me namelijk wel interessant en hij moet niet bij de lichtste beweging eraf pleuren
en wat is dat spul waar je de kappen mee vervangen hebt?
maar voor de rest allemaal
Ja heOp donderdag 07 december 2000 19:06 schreef FragDaddy het volgende:
hey Mojo.. iedereen vindt het zo'n goed idee, van die voeding achterop..![]()
Verwijderd
kan iemand beantwoordenOp donderdag 07 december 2000 19:53 schreef Randy het volgende:
Jo Mojo, hebbie ook pics met je kast in daglicht?
mooie kast btw, en oh ja
hoe hebben jullie die psu aan de buitenkant gemonteerd? lijkt me namelijk wel interessant en hij moet niet bij de lichtste beweging eraf pleuren
en wat is dat spul waar je de kappen mee vervangen hebt?
maar voor de rest allemaalkasten hier
Ja hoor.Op donderdag 07 december 2000 20:15 schreef Randy het volgende:
[..]
kan iemand beantwoorden?
Voeding is een kestie van gaatjes boren en weer vastschroever. Alleen je draden moeten weer naar binnen, dus je moet een stukkie uit je voeding knippen, zodat ze er anders uitgaan.
En het is wit plexiglas. Duur spul, wel mooi.
Ik heb je allang gemaild drol!Op donderdag 07 december 2000 20:37 schreef Wouter17 het volgende:
* HINT HINT *
check mijn SIG
* HINT HINT *
Mordor@home.nl
Verwijderd
Ik heb een miditower en nog een lading faasn over dus ik daht.. laat ik ook een paar erin prakken als het echt helpt.
sekers nu ik zie hoeveel je meer ruimte daarboven ook krijgt gat ik dat ook sekers doen.Op donderdag 07 december 2000 19:06 schreef FragDaddy het volgende:
hey Mojo.. iedereen vindt het zo'n goed idee, van die voeding achterop..![]()
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
En raad eens wat ze voor d'r verjaardag wil hebben.Op donderdag 07 december 2000 19:46 schreef Alcoholic_Girl het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai mensen
Een beurt van elke Tweaker die dit gelezen heeft!
Waar sloeg deze post in godsnaam op?
Inderdaad een goed idee van die voeding. Mooie kasten zitten er trouwens tussen, maar hoeveel temperatuur scheelt het nou al die fans? Ik heb gewoon en bigtowerkast met bovenin een 8cm fan (wel een goede) en voor de rest alle gaatjes in mijn kast dichtgetaped en helemaal onderin mijn kast 2 sloten opengehouden. Dus zonder slotplaatjes.
De temp wordt nooit hoger dan 24 graden bij een kamertemperatuur van 20 of 21.
Dit scheelt ook een boel herrie.
Hebben die antec voedingen nou 1 of 2 fans erin zitten?Op donderdag 07 december 2000 15:17 schreef newby het volgende:
Bovendien hoef je aan zo'n antech kast niet veel meer te doen:)
Verwijderd
Ik kon geen LEDS vinden die een wit diffuus kapje hadden, von het mooier om vanaf het frontje niet te kunnen zien wat voor kleur ze hebben dus heb ik duo-ledjes genomen (met omdraaien veranderen ze van kleur) Heb helaas geen mogelijkheid op er een kiekje van te maken
1 voor de (9cm) Fan voor.
1 voor de 2 (8cm) fans zijkant.
1 voor de 2 (8cm) fans achter.
1 voor de 2 (20cm) neon's.