Toon posts:

Beste rally race game?

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoals de titel al zegt: wat vinden jullie nou de beste rally game van nu voor de pc? Ik heb een hele tijd alleen maar shooters gespeeld maar ik vind het nu weer is tijd om wat anders te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je weet kunnen smaken verschrikkelijk verschillen. Daarom is een spel ook nooit het 'beste' spel. :)

Verder zou ik als ik jou was gewoon even zelf rondkijken welke game je bevalt. Ik kan natuurlijk niks garanderen, maar Colinmcrea rally 04 doet bij nogal veel mensen een grijns op de grimas verschijnen, ik zou je aanraden dat spel even te bekijken.

Dus:

Zelf zoeken, gebruik desnoods de search. En dan hoor je er uiteindelijk zelf wel achter te komen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:19
Colin McRae =]
Nuff said >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dé beste rally sim?

Nja die ging ook dicht dusseh...
Wil je nog wat leuke ideeen opdoen kan je ook hier kijken, hier worden veel titels genoemd:

Beste console voor racegames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt, collin macrea lijkt me wel vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kijk nu op de site van codemasters maar collin mcrea is nog helemaal niet uit voor de PC :| ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer leren jullie eens om namen voluit te schrijven.

Colin McRae Rally dateert uit 1997. En die is zeker weten uit hoor. Ooooh wacht, je bedoelt zeker Colin McRae Rally 4? :Z Nee, die is niet uit nee. Deel 3 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08
Beste rally game die ik ooit gespeeld heb is RALLY CHAP 2000.

Want CM1,2,3 zijn gewoon teveel arcade racers.
Veel te korte banen, zwabbert alle kanten uit.
Auto's zweven ipv rijden .

En schade is haast niet te merken op je rij gedrag.
Wat ik wel allemaal met RALLY CHAM 2000 heb gemerkt.

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 02-11-2003 17:55 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 30-09 21:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Elk topic met 'beste' in de titel zou een hernoeming moeten krijgen. Er bestaat geen beste, van niets niet. Beste is subjectief, iedereen heeft weer een andere favoriet, die hij als beste acht. Maar goed, nu weer ontopic.. :*

Colin McRea Rally 3 heb ik gespeeld en dat vond ik een van de mooiere rallygames. Inmiddels is zelfs deel 4 aangekomen, dat lijkt me een leuke game om mee te beginnen. Er zijn veel mogelijkheden en moeilijkheidsgraden. Succes!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39
Op afstand Rally Championship 2000. Supermoeilijk, erg realistische tracks, en zelfs na 4 jaar grafisch nog steeds erg mooi.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op 02 november 2003 @ 18:02:
Op afstand Rally Championship 2000. Supermoeilijk, erg realistische tracks, en zelfs na 4 jaar grafisch nog steeds erg mooi.
Idd, het ziet er super geweldig uit. En vooral de schade van de auto die je aanbrengt tijdens het rallyen, blijft ook vrij lang zichtbaar tijdens een championship die je doet.

Oh jah, de Tracks zijn best uitgebreid te noemen: 30 Minuten voor 1 parcour is niks :D

Dus de echte rally fan gaat voor Rally Championship 2000

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
RC2000 is de meest overgewaardeerde rally game ooit. Ja, het heeft mooie lange stages. Maar wat heb je eraan als de physics engine voor geen ene meter klopt?

Ik heb medelijden met de pc only racers onder ons. Op de ps2 heb je de WRC serie. Binnenkort deel 3. Dat is pas een rally game. Goede physics EN lange en zeer afwisselende stages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan een racegame nou goede physics hebben als het met een gamepad gespeeld moet kunnen worden :?
Serieuze racegames zijn alleen speelbaar met stuur en pedalen, of je komt de pits niet eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
De PC heeft geen 'goede' rallygame. Maar over een tijdje komt Richard Burns Rally en die titel belooft een hoop. Zie meer info hier:
http://dutch.simracingzone.net/all/articlebb.php?t=4607

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op 02 november 2003 @ 19:38:
De PC heeft geen 'goede' rallygame. Maar over een tijdje komt Richard Burns Rally en die titel belooft een hoop. Zie meer info hier:
http://dutch.simracingzone.net/all/articlebb.php?t=4607
Die lijkt me idd ook zeer gaaf :) De screenshots zagen er ook veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:33:
Hoe kan een racegame nou goede physics hebben als het met een gamepad gespeeld moet kunnen worden :?
Serieuze racegames zijn alleen speelbaar met stuur en pedalen, of je komt de pits niet eens uit.
Jij moet echt nog veel leren. Je kunt op de ps2 ook stuurtjes aansluiten. De leren Logitech Momo werkt prima.

Physics worden niet bepaald door een stuurtje of joypad. De programma code doet dat. Een joypad of stuurtje is slechts een interface om de code te bedienen. Heb je ooit GT3 op de ps2 gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op 02 november 2003 @ 19:41:
[...]

Jij moet echt nog veel leren. Je kunt op de ps2 ook stuurtjes aansluiten. De leren Logitech Momo werkt prima.

Physics worden niet bepaald door een stuurtje of joypad. De programma code doet dat. Een joypad of stuurtje is slechts een interface om de code te bedienen. Heb je ooit GT3 op de ps2 gedaan?
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een stuur op de pc veel lekkerder vind spelen dan op een console. Met een pc zit je lekker achter je bureau terwijl je met een stuur op een console vaak op de bank oid zit, met dat stuur op je benen. Dat speelt voor geen meter imo.
kan natuurlijk dat sommigen wel een goede opstelling hebben, dan is er idd geen verschil tussen pc en console.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 19:44:
[...]
kan natuurlijk dat sommigen wel een goede opstelling hebben, en dan moet het niks uitmaken.
dat bedoel ik nu juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-09 23:26
Nou nee, niet "Nuff said". Een topic als deze kan best, maar geef dan ook aan waarom je een bepaald spel het beste vind. Op die manier kunnen mensen die op zoek zijn naar een rally spel zien op welke punten games goed en minder goed zijn. Dit helpt stukken meer dan simpelweg een titel neer donderen. ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ThE DarK SpiRiT schreef op 02 november 2003 @ 18:09:
[...]

Idd, het ziet er super geweldig uit. En vooral de schade van de auto die je aanbrengt tijdens het rallyen, blijft ook vrij lang zichtbaar tijdens een championship die je doet.

Oh jah, de Tracks zijn best uitgebreid te noemen: 30 Minuten voor 1 parcour is niks :D

Dus de echte rally fan gaat voor Rally Championship 2000
Vind ik ook het rally spel. Bijv als je tegen een boom aanrijdt ofzo en je in het donker rijdt dan gaan je lichten knipperen etc van de schade en als ze uitvallen ben je helemaal de lul. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
MarcoM schreef op 02 november 2003 @ 19:41:
[...]

Consolespellen worden gemaakt om met een controller te spelen. De physics worden gemaakt zodat de auto's goed bestuurbaar zijn met een analoge stick of vierpuntdruktoets. Dat is dus heel wat anders dan een auto met 2 handen met een stuurtje bedienen. In de praktijk zul je ook weinig tot geen voordeel hebben aan gebruik van een stuurtje bij console racers.

Hoe zou het komen dat spellen als Race Driver, CMR3 en NFS:HP2 zo slecht speelbaar zijn op de PC met een stuur? Juist, omdat het console ports zijn en de physics niet zijn veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:33
kNarf schreef op 02 november 2003 @ 20:46:
[...]

Consolespellen worden gemaakt om met een controller te spelen. De physics worden gemaakt zodat de auto's goed bestuurbaar zijn met een analoge stick of vierpuntdruktoets. Dat is dus heel wat anders dan een auto met 2 handen met een stuurtje bedienen. In de praktijk zul je ook weinig tot geen voordeel hebben aan gebruik van een stuurtje bij console racers.

Hoe zou het komen dat spellen als Race Driver, CMR3 en NFS:HP2 zo slecht speelbaar zijn op de PC met een stuur? Juist, omdat het console ports zijn en de physics niet zijn veranderd.
hp2 is dus geen port dat je het ff weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
patryk schreef op 02 november 2003 @ 20:56:
[...]

Dan is het helemaal treurig dat het zo'n slechte besturing heeft :o
En waarom zijn de cockpit views dan ineens weg, die er in de vorige delen wel altijd waren? Misschien is het geen directe port, maar het feit dat het tegelijkertijd voor meerdere systemen is ontwikkeld heeft de PC versie niet echt goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:00

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

[...]

:X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Weet iemand of Rally Chap 2000 op Windows Xp het doet .

Want een paar jaar gelden heb ik toen ooit eens met een beta XP het gedaan maar alles ging tevlug en was dus niet tedoen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackhole schreef op 02 november 2003 @ 21:14:

Want een paar jaar gelden heb ik toen ooit eens met een beta XP het gedaan maar alles ging tevlug en was dus niet tedoen.
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarom blijft deze nou wel open dan? Dit is toch ook een opsomtopic. Maar idd, op de PC is het RC2000, maar eigenlijk zul je voor goede racegames toch echt een console moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit topic niet bedoelt als opsom topic, meer als discussie over wat nou de beste rally game voor de pc is.

Ik ga morgen rally champion ship 2000 ff van een glasgenoot lenen om te kijken wat het is, en anders ga ik ff de demo van colin mcrae 3 downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik heb het geinstalleerd op win xp nl en het werkt perfect dus... (wel laatste patch geinstalleerd.) M'n oom is rally freak en daar race ik tegen met time trial maar die heeft een p3 600 dus dan is er niet veel keuze. Ik moet alleen zeggen dat rc2000 beter speelt dan cm3 of v-rally3 (:r) ook al is het knetter oud

[ Voor 21% gewijzigd door WooK op 02-11-2003 21:26 ]

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf schreef op 02 november 2003 @ 21:03:
[...]

Dan is het helemaal treurig dat het zo'n slechte besturing heeft :o
En waarom zijn de cockpit views dan ineens weg, die er in de vorige delen wel altijd waren? Misschien is het geen directe port, maar het feit dat het tegelijkertijd voor meerdere systemen is ontwikkeld heeft de PC versie niet echt goed gedaan.
Tsja.

Sinds de crossplatform ontwikkeling van mainstream racegames is het realisme op de achtergrond geraakt. Echte sims heb je alleen op de PC, omdat die gewoon bedoeld zijn voor een stuur. Het verschil tussen een keyboard en een (FFB :9) stuur is dusdanig groot dat de makers van een PC-race-sim er gewoon voor kiezen om het spel zo te maken dat het alleen met een stuur echt goed te spelen is. Want met een keyboard is per definitie gewoon GEEN realistische rij-ervaring mogelijk, punt.

Het verschil analoge gamepad/stuur is minder groot dan keyboard/stuur. Een gamepad biedt veel meer mogelijkheden om de speler meer controle over de wagen te geven. Dus de makers van consolesgames doen geen consessies aan de besturingskant (laat ze maar een stuur kopen) maar aan de kant van de physics.

Het resultaat is prima, geen kwaad woord over GT3. Maar je moet geen appels met peren vergelijken. Ik durf zelfs proclameren dat games als Nascar 2003 en GPL gewoon klote spelen met een gamepad. Met een analoge zelfs.
[...]

Dat is een apart verhaal, maar het is geloof ik zo dat de GC en PS2 versies identiek zijn en op de Xbox en PC een minder leuke/goede versie is gereleased. Ik ken dus alleen die laatste versie en niet de andere. Hoe zat dit precies?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

oops

[ Voor 99% gewijzigd door WooK op 02-11-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op 02 november 2003 @ 21:18:
Waarom blijft deze nou wel open dan? Dit is toch ook een opsomtopic. Maar idd, op de PC is het RC2000, maar eigenlijk zul je voor goede racegames toch echt een console moeten kopen.

Ik wil er eigenlijk niet op ingaan omdat het offtopic is, maar je ziet zelf ook hoe die startpost is: meneer doet geenees de moeite om een beetje verhaal te schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Wom

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 21:24:
[...]

[...]

Dat is een apart verhaal, maar het is geloof ik zo dat de GC en PS2 versies identiek zijn en op de Xbox en PC een minder leuke/goede versie is gereleased. Ik ken dus alleen die laatste versie en niet de andere. Hoe zat dit precies?
PS2 versie is door een studio gedaan. XBOX/NGC en PC versie zijn weer door een andere studio in Canada gedaan, maar dan elk wel het hun eigen team, dus geen één-op-één ports.

De PS2 versie is overigens de best speelbare.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
kNarf schreef op 02 november 2003 @ 20:46:
[...]

AAAARGGGHGHHHH. De physics moeten ook niet veranderd worden. De implementatie tussen de mens en de physics (= controller programma code) die moet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier even wat foto's van Rally Championship 2000

(let wel op dit spel is bijna 4 jaar oud)

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/RC2000-01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/RC2000-02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/RC2000-03.jpg

Bomen geven niet mee :(

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/RC2000-04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/RC2000-05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/RC2000-07.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
WooK schreef op 02 november 2003 @ 21:23:
[...]

Ik heb het geinstalleerd op win xp nl en het werkt perfect dus... (wel laatste patch geinstalleerd.) M'n oom is rally freak en daar race ik tegen met time trial maar die heeft een p3 600 dus dan is er niet veel keuze. Ik moet alleen zeggen dat rc2000 beter speelt dan cm3 of v-rally3 (:r) ook al is het knetter oud
Welke patch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja die "muur van bomen" zoals te zien is op de 5e screenie is natuurlijk een ramp, maar daar hoor je natuurlijk ook niet te rijden :) Het spel was echt verschrikkelijk mooi om te zien voor zijn tijd en gewoon een goed spel.

Wel vond ik rijden in het donker klote, ik was er ook heel slecht in. Maar dat kwam ook omdat ik een donkere monitor had (wilde niet lichter) en ik nooit van gammasettings op videokaarten gehoord had. En als ik dan per ongeluk een boom van dichtbij ging bekijken en de koplampen stukgingen kon ik dus overnieuw beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier even het verschil tussen de eerste versie van Colin McRae Rally en Rally Championship 2000.

Colin McRae Rally,

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/cm-vw03.jpg

Rally Championship 2000.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/rc-vw03.jpg

Vond het wel leuk om te zien het verschil.

Hier meer foto's
http://www.parena.net/portfolio/skins.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Screenshots doen RC2000 geen goed. Als je bezig bent ziet het er echt veel beter uit :) Helaas ben ik hem kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
paragon schreef op 03 november 2003 @ 01:01:
Screenshots doen RC2000 geen goed. Als je bezig bent ziet het er echt veel beter uit :) Helaas ben ik hem kwijt.
Rustig maar ben al bezig ...

Ps hij is bij FRS veel heel weinig nog tehalen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ben nog steeds een happy CMR 2.0 gebruiker, helemaal na mn pc upgrade en ik nu alles soepel op 1600x1200x32 kan draaien!
Ook de WRC2002 MOD maakt het allemaal nog leuker.

CMR 3 viel mij persoonlijk erg tegen (nog steeds platte bomen |:( ), RC2000 ga ik ook weer eens uit de kast halen en wat ik nog wel en leuke vind is Sega Rally Championship (versie 1 dus), lekker nostalgisch arcade racen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gutteguttegut op 03-11-2003 01:35 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Voor de mensen die nog met RC2000 spelen,

Rally Championship 2000 (old skool)(foto's)

Hier heb ik even een topic geopend,ps ook de demo kan je daar weg halen.
ook voor de TS is het raadzaam daar even naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-09 19:41
Blackhole schreef op 03 november 2003 @ 00:14:
Hier even het verschil tussen de eerste versie van Colin McRae Rally en Rally Championship 2000.

Colin McRae Rally,

[pic]

Rally Championship 2000.

[pic]

Tja ik wil niet vervelend doen maar Rally championship 2000 kwam pas veel later als Colin McRae Rally (een jaar geloof ik), dus die vergelijking vind ik niet echt eerlijk :)

Ik heb de meeste fun gehad met Colin McRae Rally 1, vooral in de cockpit view werd je bijna misselijk :Y)
Rally Championship 2000 vind ik ook een leuk spel, oa dat je ook tegenstanders tegenkomt (niet in alle modus).
Net V rally 3 gespeeld tis ff wennen wat stuurt dat ding snel (keyboard), niet echt fijn voor mensen zonder stuur, met stuur heb ik geen ervaring.
Verder ziet V rally 3 er wel gelikt uit, sommige routes zijn wat zwaarder voor de pc als andere, dat vind ik wel een minpunt aangezien je eigenlijk steeds de settings moet veranderen als je elke route op z'n mooist en met genoeg fps wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noteer deze datums alvast in je agenda:

V-Rally (november 2003)
Xpand Rally (december 2003)
Richard Burns Rally (maart 2004)
Colin McRae Rally 04 (:?)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 17:51:
Noteer deze datums alvast in je agenda:

V-Rally (november 2003)
Xpand Rally (december 2003)
Richard Burns Rally (maart 2004)
Colin McRae Rally 04 (:?)
v-rally3 heb ik al op de pc (probeer versie zeg maar O-) ) en dat is grafisch leuk maar rijdt voor geen meter (als je geen stuur tot je beschikking hebt zoals ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

deze;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
 ---------------------------------------------------------------------

M O B I L 1   R A L L Y   C H A M P I O N S H I P

UPDATE.TXT (31.03.2000) FOR PATCH 5

1. NOTES ABOUT FIXES
      2. ADDITIONAL NOTES
      3. TO DO
      4. SITES OF INTEREST

Magnetic Fields. March 2000.

Please visit the official website for latest updates and information.

http://www.rallychampionship.co.uk/

1. NOTES ABOUT FIXES SINCE RELEASE VERSION
 ------------------------------------------

PATCH1 5.26.0 (25.11.1999)

- workaround for 32bpp video playback

- workaround for voodoo3 drivers v1.03.04 (no interior view when playing a
   stage with rain or snow)

Create a text file called RAL.CFG in the VAR directory and add the line:
   v3driverfix=1

It has been reported that driver v1.02.11 does not exhibit the same
   problems and actually runs better than the later drivers. If you use
   these drivers you will not need the above fix.

- several bug fixes in network code

- problem running on 8Mb voodoo card fixed

Instructions for 8Mb voodoo card owners:

As you cannot install the game using the exe on the CD, you will need
   to ensure that the current directory do the following to install the game.

1. unzip the patch to your hard disk eg C:\PATCH
   2. open a dos prompt box
   3. change directory to the Rally CD eg D:
   4. run the new exe eg C:\PATCH\RAL.EXE
   5. install the game
      NOTE: Immediately after installation the game is run, this will be the
      old exe that will stop with the original error message. Click OK and
      continue to step 6.
   6. copy the new ral.exe over the one just installed
   7. run the new exe from the hard disk

Alternatively, another way is to unzip the patch as normal and create
   a shortcut to the new exe ensuring that the 'target' is the new exe
   and the 'start in' directory points to the Rally Championship CD

NOTE. You will not be able to autorun the Rally CD to run the game.

PATCH2 5.26.1 (6.12.1999)

- fixed game codes that were broken in patch1 :(

PATCH3 5.27.0 (22.12.1999)

- 3 axis joystick code all works now

- mergejoy=1 (ral.cfg) now works again

- load saved game no longer overwrites keyboard and controller settings

- steering sensitivity now used in arcade mode

- several fixes to network code

- and lots of other minor fixes

NEW FEATURES

- secret cars available now

- lots of extra replay cameras

- user configurable variables (ral.cfg) for tweakers (see patch.txt)

- supports user configurable driver list: var\name.cfg

- framecounter=1 (ral.cfg) to show frame rate

PATCH4 5.27.1 (23.12.1999)

- fixed integration error that prevented physics patching from working

PATCH5 5.29.0 (31.03.2000)

- crash after finishing A8 bites the dust!
 - 1st-2nd gear problem with A8 cars and fully auto gearbox
 - replay cameras now all work
 - no tyre change in replay mode
 - patchdamage maximum now x1000
 - several sound tweaks (hope you like them)
 - autoupdatepatch(tm) for those that don't know what to do after downloading
 - no longer crashes if no sound card
 - reverse gear had way too much grip, now fixed
 - no secret cars in arcade mode
 - mipmapping (exhaust macaroni) now fixed
 - network games are now a lot more stable
 - mf hatchback secret car now A8 thoughout the code
 - car stops now if engine broken and using ACT LABS stick shift
 - mirror outline fixed in all modes
 - new allsecretcars=0 to kill all secret cars without need to delete ral.dat
 - seasoncode=n option for league table season support
 - noautoneutral=1 option to stop the auto neutral after a crash
 - goto any rally (up/down) on game mode screen
 - keys for replay (they have always been there) see replkeys.txt file
 - sensible saving now sets other cars correctly
 - save replay slot select bug fixed
 - secret cars work correctly in split screen mode
 - load/save game screen tidier with alternate game information
 - no interiors for secret cars or split screen mode
 - control setting now longer overwritten (was broken in some game modes)
 - wipers and rain for puma and os lancer
 - backfire works correctly in split screen mode
 - load/save car setup no longer resets map to clocaenog
 - if run out of time but cross finish line now lets you stay in race
 - can no longer press reset at start to bounce other car off road!
 - flog lights controlled by light switch now
 - and lots of other little bits...

2. ADDITIONAL NOTES
 -------------------

If you are having difficulties please read the FAQ (frequently asked
 questions) at the Magnetic Fields website:

http://www.magneticfields.co.uk/techfaq.html

3. TO DO
 --------

- anything we find in the meantime...

4. OTHER SITES OF INTEREST
 --------------------------

Sim Racing News

http://www.simracingnews.com/

LFRC2000

http://www.multimania.com/rally99/

Rally Simdrivers League

http://www.activescores.com/rally/

Rally Configuration Manager utility

http://www.muenster.de/~gauczin/rc2000.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
WooK schreef op 03 november 2003 @ 18:06:
[...]

deze;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196

M O B I L 1   R A L L Y   C H A M P I O N S H I P

UPDATE.TXT (31.03.2000) FOR PATCH 5

1. NOTES ABOUT FIXES
      2. ADDITIONAL NOTES
      3. TO DO
      4. SITES OF INTEREST

Magnetic Fields. March 2000.

Please visit the official website for latest updates and information.

http://www.rallychampionship.co.uk/

1. NOTES ABOUT FIXES SINCE RELEASE VERSION
 ------------------------------------------

PATCH1 5.26.0 (25.11.1999)

- workaround for 32bpp video playback

- workaround for voodoo3 drivers v1.03.04 (no interior view when playing a
   stage with rain or snow)

Create a text file called RAL.CFG in the VAR directory and add the line:
   v3driverfix=1

It has been reported that driver v1.02.11 does not exhibit the same
   problems and actually runs better than the later drivers. If you use
   these drivers you will not need the above fix.

- several bug fixes in network code

- problem running on 8Mb voodoo card fixed

Instructions for 8Mb voodoo card owners:

As you cannot install the game using the exe on the CD, you will need
   to ensure that the current directory do the following to install the game.

1. unzip the patch to your hard disk eg C:\PATCH
   2. open a dos prompt box
   3. change directory to the Rally CD eg D:
   4. run the new exe eg C:\PATCH\RAL.EXE
   5. install the game
      NOTE: Immediately after installation the game is run, this will be the
      old exe that will stop with the original error message. Click OK and
      continue to step 6.
   6. copy the new ral.exe over the one just installed
   7. run the new exe from the hard disk

Alternatively, another way is to unzip the patch as normal and create
   a shortcut to the new exe ensuring that the 'target' is the new exe
   and the 'start in' directory points to the Rally Championship CD

NOTE. You will not be able to autorun the Rally CD to run the game.

PATCH2 5.26.1 (6.12.1999)

- fixed game codes that were broken in patch1 :(

PATCH3 5.27.0 (22.12.1999)

- 3 axis joystick code all works now

- mergejoy=1 (ral.cfg) now works again

- load saved game no longer overwrites keyboard and controller settings

- steering sensitivity now used in arcade mode

- several fixes to network code

- and lots of other minor fixes

NEW FEATURES

- secret cars available now

- lots of extra replay cameras

- user configurable variables (ral.cfg) for tweakers (see patch.txt)

- supports user configurable driver list: var\name.cfg

- framecounter=1 (ral.cfg) to show frame rate

PATCH4 5.27.1 (23.12.1999)

- fixed integration error that prevented physics patching from working

PATCH5 5.29.0 (31.03.2000)

- crash after finishing A8 bites the dust!
 - 1st-2nd gear problem with A8 cars and fully auto gearbox
 - replay cameras now all work
 - no tyre change in replay mode
 - patchdamage maximum now x1000
 - several sound tweaks (hope you like them)
 - autoupdatepatch(tm) for those that don't know what to do after downloading
 - no longer crashes if no sound card
 - reverse gear had way too much grip, now fixed
 - no secret cars in arcade mode
 - mipmapping (exhaust macaroni) now fixed
 - network games are now a lot more stable
 - mf hatchback secret car now A8 thoughout the code
 - car stops now if engine broken and using ACT LABS stick shift
 - mirror outline fixed in all modes
 - new allsecretcars=0 to kill all secret cars without need to delete ral.dat
 - seasoncode=n option for league table season support
 - noautoneutral=1 option to stop the auto neutral after a crash
 - goto any rally (up/down) on game mode screen
 - keys for replay (they have always been there) see replkeys.txt file
 - sensible saving now sets other cars correctly
 - save replay slot select bug fixed
 - secret cars work correctly in split screen mode
 - load/save game screen tidier with alternate game information
 - no interiors for secret cars or split screen mode
 - control setting now longer overwritten (was broken in some game modes)
 - wipers and rain for puma and os lancer
 - backfire works correctly in split screen mode
 - load/save car setup no longer resets map to clocaenog
 - if run out of time but cross finish line now lets you stay in race
 - can no longer press reset at start to bounce other car off road!
 - flog lights controlled by light switch now
 - and lots of other little bits...

2. ADDITIONAL NOTES
 -------------------

If you are having difficulties please read the FAQ (frequently asked
 questions) at the Magnetic Fields website:

http://www.magneticfields.co.uk/techfaq.html

3. TO DO
 --------

- anything we find in the meantime...

4. OTHER SITES OF INTEREST
 --------------------------

Sim Racing News

http://www.simracingnews.com/

LFRC2000

http://www.multimania.com/rally99/

Rally Simdrivers League

http://www.activescores.com/rally/

Rally Configuration Manager utility

http://www.muenster.de/~gauczin/rc2000.htm
KIjk even in dit topic

Rally Championship 2000 (old skool)(foto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
Het mooiste rally spel was voor mij rally championship 1! wow, dat spel heb ik helemaal sufgespeelt! toen de tijd echt een topper. :p
Nu speel ik vaak collin mcrae rally 3, rc2000 vond ik opzich ook wel een fijn spelletje, maar vind collin mcrae 3 beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Laatst online: 26-02 21:08
Blackhole schreef op 03 november 2003 @ 00:14:

Colin McRae Rally,

[afbeelding]

Rally Championship 2000.

[afbeelding]

Hier meer foto's
http://www.parena.net/portfolio/skins.php
en houdt er dan is collin mcrae rally 3 bij? ;)

ik heb ook ff een screenshotje gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hifi2002/temp/collin3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je op een console geen sims kunnen spelen?
Net zoals bij een PC kun je er toch een stuur op aansluiten...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 21:05:
Waarom zou je op een console geen sims kunnen spelen?
Net zoals bij een PC kun je er toch een stuur op aansluiten...
Deze is ook uit op Consoles dus het is wel mogelijk.
Alleen het is voor veel van die kid s temoeilijk , dus gaan ze maar voor CM,3 of 4.

Want bij CM is het wel zo dat de banen veel korter zijn en dus makkelijk even een baantje kan rijden. binnen 5 a 10 min .
Wat bij RC2000 juist weer niet gaat 19 min a 30 is eerder het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
en ook zonder stuur kan dat. De physics en de manier waarop de programmeurs de interfacing hebben geprogrammeerd zijn bepalend voor het gevoel.

Bij de gt games en ook bij CMR04 op de ps2 is het gewoon heel goed sturen met de gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn huidige configuratie:

PIII 450 @ 504
Abit BH6
256 MB SDRAM
Voodoo Banshee }>

Aangezien mijn systeem al verouderd is, twijfel ik over de aanschaf van een console...
Ik speel enkel racegames (hoofdzakelijk rally games).
Of kan ik het beter bij CMR2 en RC2000 op de PC houden? :?

Dank bij voorbaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog even een stem voor RC2000, en als je de physics niet naar behoren vindt werken kan je die tweaken in de ral.cfg file, wat je waarvoor precies moet invoeren staat in de laatste patch readme. daarnaast heeft dit spel naar mijn mening ook nog eens de beste multiplayer, zowel de splitscreen als de network play zijn een feest. en als je op de langere tracks dan nog de finish wil halen kun je de damage wat minder heftig zetten in die ral.cfg.
RC2000 heeft vereweg de beste physics, je moet ze alleen ff zelf instellen.
ook het geluid is een feest.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de perfecte ral.cfg settings? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 08:57:

PIII 450 @ 504
Abit BH6
256 MB SDRAM
Voodoo Banshee }>

Aangezien mijn systeem al verouderd is, twijfel ik over de aanschaf van een console...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Richard Burns Rally Press Release

World Champion Richard Burns, Britain's top rally driver for the past three seasons, in association with SCi Games is pleased to announce the first game in the RICHARD BURNS RALLY series to be released in early 2004. RICHARD BURNS RALLY is the first true rally simulation game, bringing the most realistic and exhilarating rally experience to all major gaming platforms. This true to life rallying requires tactics, intelligence and perseverance as well as speed, aggression and risk taking.

Beginning at the Forest Experience Rally School in North Wales, Richard and co-driver Robert Reid will tutor each player in the tactics, preparation and skills required for rally driving, before the player joins a team and embarks on his career as a rally driver. There are additional game modes including a Richard Burns Challenge, where players get the chance to go head to head with Richard Burns and a 4-player 'hot-seat' multi-player gaming.

Adding a new level of realism, RICHARD BURNS RALLY includes: Unparalleled engine simulation modelled on genuine automotive information and individual car specs; Simulated car handling for a truly authentic feel; Pace notes authored by Robert Reid; Unique three dimensional track generation system, incorporating; potholes, rocks, puddles and ruts, with realistic depth and effects on the track and the cars; Truly dynamic and random weather all effecting the track and the car; Accurate car damage from engine fires and fuel leaks to brake loss and bodywork damage; Interactive 'real-time' service park with component based repair system; AI opponents with varying personalities and styles, resulting in different race results and crashes; Realistic spectators, who cheer as you speed past, sometimes stray onto the track, but will also help roll your car back if you venture off-road; Helicopter rescues from un-salvageable accidents.

With a selection of cars to choose from including; Peugeot 206, Citroen Xsara T4 and Subaru Impreza 2003 and set over a number of official Rally circuits from Britain and Japan to Finland and the French Alps. RICHARD BURNS RALLY will offer game fans a totally new experience in Rally games. Released on PS2, XBox and PC early 2004.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 17-09 13:23
Toch maar WRC2 aan geschaft (platinum) had geen zin meer 2 weken te wachten tot WRC3. Gister even kort gespeeld en valt niet tegen. Het geluid is helaas niet super, beetje eentonig, maar best goed. De stages zien er wel erg goed uit.

Verder heb ik ook het fenomeen waargenomen dat de wielen altijd maximale uitslag geven. Ik lag dus op m'n rug en zag dat bij kleine analoge uitslag de wielen langzaam naar maximaal gaan, en bij grote uitslag snel dus. Beetje slordig inderdaad. Geen idee of dit alleen graphics zijn of ook in het fysieke model is gedaan.

Maar ik vermaak me er kostelijk mee voorlopig. Ben benieuwd naar reviews van WRC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand de perfecte ral.cfg settings voor Rally Chamionship 2000?

Eeuwige dank verzekerd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 09:29:
hier nog even een stem voor RC2000, en als je de physics niet naar behoren vindt werken kan je die tweaken in de ral.cfg file, wat je waarvoor precies moet invoeren staat in de laatste patch readme. daarnaast heeft dit spel naar mijn mening ook nog eens de beste multiplayer, zowel de splitscreen als de network play zijn een feest. en als je op de langere tracks dan nog de finish wil halen kun je de damage wat minder heftig zetten in die ral.cfg.
RC2000 heeft vereweg de beste physics, je moet ze alleen ff zelf instellen.
ook het geluid is een feest.
???
Zit er in die patch ook iets voor het geluid dan? Als je hem kaal installeert zonder patches o.i.d. klinkt hij echt zwaar brak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:15
Ik weet wel dat dit geen echte rallygame is, maar ik heb onlangs "Live For Speed" gekocht..., echt een ongelooflijk realistisch spel !!!
Om te beginnen heb je verschillende rallycross-parcours ter beschikking.
Je beschikt er ook over een (heel erg op een toyota celica lijkende) 4x4 waarvan je de setup helemaal aan je rijstijl kan aanpassen, en je kan zelf tijdproeven (met splits!) maken of downloaden dmv kegels, hekken, bundels stro, enz...
Als ze deze game verder uitbreiden met échte SuperSpecials verzeker ik jullie dat er een nieuw tijdperk uitbreekt in de rally-game-business ;)

[ Voor 3% gewijzigd door tweak_master op 08-11-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

tweak_master schreef op 08 november 2003 @ 10:26:
Ik weet wel dat dit geen echte rallygame is, maar ik heb onlangs "Live For Speed" gekocht..., echt een ongelooflijk realistisch spel !!!
Om te beginnen heb je verschillende rallycross-parcours ter beschikking.
Je beschikt er ook over een (heel erg op een toyota celica lijkende) 4x4 waarvan je de setup helemaal aan je rijstijl kan aanpassen, en je kan zelf tijdproeven (met splits!) maken of downloaden dmv kegels, hekken, bundels stro, enz...
Als ze deze game verder uitbreiden met échte SuperSpecials verzeker ik jullie dat er een nieuw tijdperk uitbreekt in de rally-game-business ;)
http://lfs.racesimcentral.com/ ff een linkje erbij..ik ken het nog niet, ga het nu ff lezen :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2003 @ 09:50:
[...]

???
Zit er in die patch ook iets voor het geluid dan? Als je hem kaal installeert zonder patches o.i.d. klinkt hij echt zwaar brak...
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 08:57:

PIII 450 @ 504
Abit BH6
256 MB SDRAM
Voodoo Banshee }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op 02 november 2003 @ 19:31:
RC2000 is de meest overgewaardeerde rally game ooit. Ja, het heeft mooie lange stages. Maar wat heb je eraan als de physics engine voor geen ene meter klopt?

Ik heb medelijden met de pc only racers onder ons. Op de ps2 heb je de WRC serie. Binnenkort deel 3. Dat is pas een rally game. Goede physics EN lange en zeer afwisselende stages.
Beter dan CMR2 op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

MarcoM, RC2000 heeft wel degelijk zeer realistische physics (vooral bij de voorwielaangedreven auto's, dat geef ik toe). Niets overgewaardeerd, daar is vrijwel iedereen het over eens.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 10:52
binnenkort komt toch WRC 3 ook voor de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-05-2024

Thomasje

Semacode

Persoonlijk vind ik McRea Rally het beste, kleb het laatst met een stuur gespeeld en dat is echt wel vetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:54
Persoonlijk vind ik dat je de CM serie en RC2000 niet met echt elkaar kunt vergelijken. Ze spreken beiden een eigen publiek aan. RC2000 moet het meer hebben van de echte rally liefhebbers, terwijl CM juist geliefder is bij arcadespelers. Ik heb zelf RC2000 en CM2 en spreek dus uit eigen ervaring.

n.b. mijn voorkeur op het moment gaat uit naar CM2, omdat ik deze sneller even tussendoor kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 12 november 2003 @ 14:19:
binnenkort komt toch WRC 3 ook voor de PC?
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/nooo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op 12 november 2003 @ 12:22:
MarcoM, RC2000 heeft wel degelijk zeer realistische physics (vooral bij de voorwielaangedreven auto's, dat geef ik toe). Niets overgewaardeerd, daar is vrijwel iedereen het over eens.
Wil je je ral.cfg settings eens posten a.u.b.?

• MarcoM
Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 19:37:
[...]
Wil je je ral.cfg settings eens posten a.u.b.?
Oef, die heb ik al drie jaar niet meer. Maar ik heb echt alle uiterste waarden geprobeerd. Ik vind CMR2 veel beter dan RC2000. Voor rally.cfg waardes kun je misschien hier een informeren: http://dynamic2.gamespy.c...fa83c0eb65feb399ccde8b646

CMR04 is weer een stuk beter dan CMR2. Wat WRc3 gaat brengen? Voor info over WRC3: http://www.gamevillage.nl....php?act=ST&f=88&t=13350&

Verwijderd

• MarcoM
demo net gedaan. Te slecht voor woorden... hoe durven sommige bedrijven zulke zooi te releasen.

Verwijderd

MarcoM schreef op 13 november 2003 @ 18:32:
demo net gedaan. Te slecht voor worden... hoe durven sommige bedrijven zulke zooi te releasen.
Wil ik ook wel eens weten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Nu online
loopt hier zeer slecht ik moet alles op low of uit zetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Die auto is niet te besturen!! Ik vond de besturing al slecht op de XBOX maar op de pc is er helemaal geen beginnen aan. Wel geinig overigens dat die navi begint te schelden als je teveel fouten maakt :) Maar voor de rest mag ik hopen dat voor de final er het een en ander nog wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-09 15:09
Vrally3 demo is inderdaad érg slecht; besturing slaat eerlijk waar nergens op, zowel met keyboard als met stuurtje. Voor de rest ziet het er wel geinig uit, schademodel lijkt veel op Colin McRae 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Nu online
wel vreemd kan dus alleen de textures niet hoger zetten dan low anders gaat de fps beneden de 20. anders tussen de 70-100 fps. Bestuuring vind ik wel meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 17-09 13:23
WRC3 is inmiddels uit. Iemand er al ervaringen mee? Beter/slechter dan WRC2? Is het geluid verbeterd? De 'stuur' fout eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mca2 schreef op 26 november 2003 @ 12:41:
WRC3 is inmiddels uit. Iemand er al ervaringen mee? Beter/slechter dan WRC2? Is het geluid verbeterd? De 'stuur' fout eruit gehaald?
zie [PS2] WRC 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RBR zonder twijfel _/-\o_

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2004 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32

FlashBang

Hoi.

Damn wat een schop :?

Whaha zie al die mensen hier CMR fout schrijven :) het is Colin McRae Rally!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 22:54

Fuelke

Forza Ferrari

Veel discussie zie ik uit deze oude kick niet ontstaan. Mocht iemand toch behoefte hebben om er een nieuwe discussie over te starten, dan kan dat beter in een nieuw topic. Maar zorg er dan wel voor dat alles een beetje gefundeerd over komt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.