Ik heb in China een usb mp3 player gekocht. Normaal gesproken wordt die automatisch door XP herkend als een verwisselbare hd en kan ik hem via de verkenner benaderen. Nu had ik hem een tijdje niet gebruikt, en wilde er gisteren weer wat nieuws opgooien. Nu werd hij niet automatisch herkend en alleen maar gezien als een stmp 3410, dat is de audio chip in de player. Ik heb die geinstalleerd en de player wordt nu bij Device manager als "Player Recovery Device" herkend. Allemaal leuk en aardig, maar ik zie hem nog steeds niet bij Verkenner... Hoe krijg ik hem in hemelsnaam daar, iemand een idee?
Net mijn camera in de USB gestoken, die moest hij ook opnieuw installeren. Vervolgens een USB muis van Logitech erin gestoken, die wordt helemaal niet herkend... Snap er niets meer van... Ondertussen wordt mijn usb stick nog steeds als recovery device herkend...
Hmm, schiet niet echt op... Laat ik het anders stellen:
-Hoe kan ik de stick deinstalleren als "Recovery Device Player" en installeren als USB-stick...?
-Hoe kan ik de stick deinstalleren als "Recovery Device Player" en installeren als USB-stick...?