Halleu, ik heb hier een servertje op win98 draaien en heb die met analoge kabel op mijn iiyama 431 aangesloten. Op dezelfde iiyama zit een pentium 4 systeem met dvi aansluiting. Nou was ik naar een oplossing aan het zoeken om beiden systemen met een toetsenbord en muis te bedienen. Maar de monitor moet niet geswitcht worden, die blijft hetzelfde. Dit kan neem ik aan met een gewone switch door de monitor kabels niet te gebruiken, maar ik vraag mij af of er ook een switch is puur voor muis en toetsenbord, dus van een set naar 2 pc's. Iemand ideen of links? Meer als 40 pleuro mag het niet kosetn, want daar heb ik al een switch met monitor voor gezien
al in de Tweakers.net pricewatch zoeken naar kvm gekeken?PhaeTom schreef op 02 november 2003 @ 15:38:
Halleu, ik heb hier een servertje op win98 draaien en heb die met analoge kabel op mijn iiyama 431 aangesloten. Op dezelfde iiyama zit een pentium 4 systeem met dvi aansluiting. Nou was ik naar een oplossing aan het zoeken om beiden systemen met een toetsenbord en muis te bedienen. Maar de monitor moet niet geswitcht worden, die blijft hetzelfde. Dit kan neem ik aan met een gewone switch door de monitor kabels niet te gebruiken, maar ik vraag mij af of er ook een switch is puur voor muis en toetsenbord, dus van een set naar 2 pc's. Iemand ideen of links? Meer als 40 pleuro mag het niet kosetn, want daar heb ik al een switch met monitor voor gezien
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 02-11-2003 15:41 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Klopt, die had ik al gecheckt, maar het lijkt mij dat er ook wel een soort ps/2 splittertje moet zijn met een schakelaartje, dat is nml alles wat ik nodig heb.Da Monkey schreef op 02 november 2003 @ 15:41:
Je kunt bij informatique een belkin switch kopen.. hier zitten kabels en alles al aan en het is volgens mij niet perse nodig om ook gebruik te maken van de monitor kabels / uitgang.. Mar zeker weten doe ik dit niet. (dingetje koste mij 44 euro met levenslange garantie)
zoek eens bij V&a en andere twee de hands sites? misschien staat daar iets voor je tussen ik dacht iets aan de e35
Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.
Pagina: 1