KVM Switch

Pagina: 1
Acties:

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:37
Halleu, ik heb hier een servertje op win98 draaien en heb die met analoge kabel op mijn iiyama 431 aangesloten. Op dezelfde iiyama zit een pentium 4 systeem met dvi aansluiting. Nou was ik naar een oplossing aan het zoeken om beiden systemen met een toetsenbord en muis te bedienen. Maar de monitor moet niet geswitcht worden, die blijft hetzelfde. Dit kan neem ik aan met een gewone switch door de monitor kabels niet te gebruiken, maar ik vraag mij af of er ook een switch is puur voor muis en toetsenbord, dus van een set naar 2 pc's. Iemand ideen of links? Meer als 40 pleuro mag het niet kosetn, want daar heb ik al een switch met monitor voor gezien :)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PhaeTom schreef op 02 november 2003 @ 15:38:
Halleu, ik heb hier een servertje op win98 draaien en heb die met analoge kabel op mijn iiyama 431 aangesloten. Op dezelfde iiyama zit een pentium 4 systeem met dvi aansluiting. Nou was ik naar een oplossing aan het zoeken om beiden systemen met een toetsenbord en muis te bedienen. Maar de monitor moet niet geswitcht worden, die blijft hetzelfde. Dit kan neem ik aan met een gewone switch door de monitor kabels niet te gebruiken, maar ik vraag mij af of er ook een switch is puur voor muis en toetsenbord, dus van een set naar 2 pc's. Iemand ideen of links? Meer als 40 pleuro mag het niet kosetn, want daar heb ik al een switch met monitor voor gezien :)
al in de Tweakers.net pricewatch zoeken naar kvm gekeken?

[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 02-11-2003 15:41 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:07
Je kunt bij informatique een belkin switch kopen.. hier zitten kabels en alles al aan en het is volgens mij niet perse nodig om ook gebruik te maken van de monitor kabels / uitgang.. Mar zeker weten doe ik dit niet. (dingetje koste mij 44 euro met levenslange garantie)

Strava | AP | IP | AW

• PhaeTom
Da Monkey schreef op 02 november 2003 @ 15:41:
Je kunt bij informatique een belkin switch kopen.. hier zitten kabels en alles al aan en het is volgens mij niet perse nodig om ook gebruik te maken van de monitor kabels / uitgang.. Mar zeker weten doe ik dit niet. (dingetje koste mij 44 euro met levenslange garantie)
Klopt, die had ik al gecheckt, maar het lijkt mij dat er ook wel een soort ps/2 splittertje moet zijn met een schakelaartje, dat is nml alles wat ik nodig heb.

• PhaeTom
heeft nou niemand iets goedkopers gezien?

• endeavor334
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08-2021
zoek eens bij V&a en andere twee de hands sites? misschien staat daar iets voor je tussen ik dacht iets aan de e35

Voor elk probleem is er een oplossing. Dus dat is het probleem niet. De oplossing dat is het probleem.

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 23:31

Kleintje81

Blaat

Bij paradigit hebben ze een handmatige KVM switch voor 20 euro, kwestie van de video aansluiting niet gebruiken ....

Ik heb hier ook een switchbox staan, wel 1x PS2 en video aansluiting, heb dus 2 aparte muizen in gebruik en werkt prima zo. :)

BF2 stats Systemen

Pagina: 1