Ik heb nu enkele maanden een nokia 6610. Ik heb vroeger altijd siemens gehad. Altijd tevreden mee geweest. Alleen de nieuwe leukere modellen hadden geen wisselbare frontjes daarom nu een nokia. Op zich zeer tevreden met dit ding alhoewel ik dat kutdeuntje nog steeds mega IRRI vindt. kunnen mensen geen andere sms of beltoon kiezen. maarja genoeg nu hierover.
Mijn probleem is eigenlijk het volgende. Als ik radio luister.(Wat ik veel doe als ik terug naar huis ga met de trein) heb ik regelmatig dat het lijkt alsof je koptelefoon niet goed verbonden is. Het lijkt wel of de tel schakelt tussen Mono en stereo om de zoveel minuten. Ik vind dit echt mega irritant.
Nu heb ik het getest met mijn camera + koptelefoon en een andere koptelefoon van een familielid met dezelfde telefoon.
Ook zijn telefoon blijkt er last van te hebben dus ik heb het niet alleen.
Mijn firmwareversie is V4.74 (Datum14-04-03) NHL-4u.
Weten jullie hier iets meer over en hoe ik het kan voorkomen. Switchen tussen mono en stereo is geen oplossing. Dat werkt niet namelijk.
Mijn probleem is eigenlijk het volgende. Als ik radio luister.(Wat ik veel doe als ik terug naar huis ga met de trein) heb ik regelmatig dat het lijkt alsof je koptelefoon niet goed verbonden is. Het lijkt wel of de tel schakelt tussen Mono en stereo om de zoveel minuten. Ik vind dit echt mega irritant.
Nu heb ik het getest met mijn camera + koptelefoon en een andere koptelefoon van een familielid met dezelfde telefoon.
Ook zijn telefoon blijkt er last van te hebben dus ik heb het niet alleen.
Mijn firmwareversie is V4.74 (Datum14-04-03) NHL-4u.
Weten jullie hier iets meer over en hoe ik het kan voorkomen. Switchen tussen mono en stereo is geen oplossing. Dat werkt niet namelijk.