Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
je zegt het zelf al hoe het moet, wat is nog de vraag dan
JA, gewoon een bootdisk aanmaken en daar een keer mee opstarten, instellingen controleren en dan afsluiten (de instellingen worden dan weggeschreven)
Dan mbv Nero of een ander brandprogramma een Boot CD maken met de diskette als "image"...
Zo heb ik het zelf gedaan...
Dan mbv Nero of een ander brandprogramma een Boot CD maken met de diskette als "image"...
Je bedoeld vanuit Ghost een boot disk maken?DkF schreef op 02 november 2003 @ 15:25:
JA, gewoon een bootdisk aanmaken en daar een keer mee opstarten, instellingen controleren en dan afsluiten (de instellingen worden dan weggeschreven)
Daar had ik al wel aan gedacht, maar mijn PC heeft geen floppy...
Als dat de enige optie is, dan zal ik toch maar een floppydrive tijdelijk moeten aansluiten... (Het is een mini-itx PC zonder floppy...)
edit:
Of Ghost installeren op een PC met floppy...
Of Ghost installeren op een PC met floppy...
[ Voor 6% gewijzigd door Swerfer op 02-11-2003 15:31 ]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Als je met ghost een floppy maakt, kan je met Nero aangeven dat je de bestanden op de floppy als bootgebeuren voor de cd wilt gebruiken. Je zult dan de .gho even moeten meenemen naar een pc met flop op een rw, en daar een cdtje fikken die bootable is 
Pagina: 1