MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Ja ik heb hem al. Geen schokkende verschillen, systeem is gewoon stabiel. Had 'm geinstalleerd omdat 'ie heel erg vaag deed (zodra er ge-3D't moest worden ging 't fout, verder deed alles het, dus ik gebruikte m'n supersnelle bak alleen voor het draaien van MP3'tjes & TV-kijken). Het probleem lag blijkbaar aan m'n geluidskaart (Aureal Vortex I-chip). Op aanraden van Abit Nederland (die dus niet zo'n denderende telefonische support heeft, had de Aureal Vortex opgenoemd in m'n hardwarelijst) toen die biosupdate geinstalleerd. Hielp geen fuck
.
Nou ja, toen tijdens de 29e windowsinstallatie in 4 dagen de geluidsdriver vergeten en rijden als een TGV natuurlijk
. Nou ja, toen heb ik er maar een Creative Soundblaster PCI 128 ingegooid, die doet 't ook goed
. Alleen ik mis de A3D heel erg in bijvoorbeeld Revolt, geen doppler-effect meer enzo
.
Nou ja, toen tijdens de 29e windowsinstallatie in 4 dagen de geluidsdriver vergeten en rijden als een TGV natuurlijk
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b