KT7 biosupdate UZ103b1 al geinstalleerd ?

Pagina: 1
Acties:

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025
Dit schijnt dus de meest recente update voor de KT7(raid) te zijn, waarmee o.a. de multiplier naar 12,5 keer kan..

http://go.to/kt7faq

Heeft iemand zijn bios hiermee al geflashed, en zo ja, geen verdere problemen tegengekomen ??

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ja ik heb hem al. Geen schokkende verschillen, systeem is gewoon stabiel. Had 'm geinstalleerd omdat 'ie heel erg vaag deed (zodra er ge-3D't moest worden ging 't fout, verder deed alles het, dus ik gebruikte m'n supersnelle bak alleen voor het draaien van MP3'tjes & TV-kijken). Het probleem lag blijkbaar aan m'n geluidskaart (Aureal Vortex I-chip). Op aanraden van Abit Nederland (die dus niet zo'n denderende telefonische support heeft, had de Aureal Vortex opgenoemd in m'n hardwarelijst) toen die biosupdate geinstalleerd. Hielp geen fuck :(.
Nou ja, toen tijdens de 29e windowsinstallatie in 4 dagen de geluidsdriver vergeten en rijden als een TGV natuurlijk :D. Nou ja, toen heb ik er maar een Creative Soundblaster PCI 128 ingegooid, die doet 't ook goed :). Alleen ik mis de A3D heel erg in bijvoorbeeld Revolt, geen doppler-effect meer enzo :(.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b