Slave of Thieves
Mischien toch maar weer eens CD'tje uit de kast halen...
Verwijderd
3 redelijke chars op de europe server:
Lady Buffy, GM mage, adept tamer
Lynx, 3 X GM warrior, master lumberjack
Hugo Boss, bijna bijna GM tailor
en 2 fopchars:
Faith, beginnende T-hunter
Kleptomaniac, beginnende dief
Absoluut het schaafste spel wat ik ooit gedaan heb, jammer dat het voor mij zo duur is (telefoon
'Vas Ort Flam, In Nox, Corp Por, Corp Por Wis. What do you mean, OOoooOoo?'
hmmmmmm welke shard speelde jullie op hmm
(ik kende op deze gratis shard Zulu Hotel een gm die hete lynx :-) )
niks
Verwijderd
Zulu Hotel is wel cool, ik speel zelf alleen op Neverlands, vond ik iets leuker.
Zijn btw leuke chars Lynx.
Verwijderd
http://www.thealterrealm.net/
Ik heb er 1x op gespeeld en het ging nogal laggy vond ik (maar ik speel niet zoveel UO)
Binnekort zal'k het nog eens installeren
na even zoeken vond ik dit :
http://www.sphereserver.com/playframe.html
Allemaal servers met hun ouderdom en betalend/niet betalend
en waar de stat cap rond de 300 zit, en de skill cap rond de 3000.
Een groot voorbeeld van zo'n shard was Novus [NOS] . Hier heb ik de beste tijd van mijn gaming-life gehad. Dit fenomeen staat nu ook wel bekend als [0.48e] pvp met onbeperkte skillcap.
Ben ook tijd lang GM geweest op "The Center" , een shard wat ik geweldig vond om op te spelen, en na NOS toch mijn beste ervaring was van free shards. Helaas stopte deze ook, en werd "XUO v2" Ook hier ben ik een tijdje GM geweest, maar ben daar mee opgehouden, omdat ik niet achter de PvP stond van XUO.
XUO wat voorheen TC was, beschikt echter wel over een super goeie connectie, bovendien is een van de [hoofd] admins, daar Nederlands.
Ik zelf speel nu op Alias Mortal , simpel weg omdat ik heel goed ben in deze soort PvP.
Dit is nog de link van XUO v.2
Ik zie deze 2 versies:
The Third dawn
Lord blackthorns revenge
Welke heb je nodig om dan te kunnen spelen?, welke moet je kopen...
[ Voor 61% gewijzigd door Paniohitus op 23-01-2003 09:39 ]
BF1: Don-Panio
Die vraag geldt dus niet meer denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 23-01-2003 09:46 ]
The devil is in the details.
Is niet erg toch, ik heb een nieuwe vraagMaRc0 schreef op 23 January 2003 @ 09:46:
Ik wil de lol niet verpesten hoor, maar Loadichus je hebt net een topic gekickt die al meer dan 2 jaar oud is
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Ben in bezit van:
Gm tamer
Gm musician
Gm warrior
Gm treasure hunter
Gm crafter
En heb een extra account met 5 gm crafters voor bods
Er komen ook twee nieuwe beroepen bij, Paladin en Necromancer.
Ben echt benieuwd wat het gaat worden...
info http://uo.stratics.com/content/aos/ageofshadows.shtml
Het is zoiets als Diablo, tenminste op gebied van skill/char levelen. Alleen om hier monsters te verlaan is wel iets meer nodig dan een hijs van je "super" zwaard....Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 09:08:
Ik ken het spel niet? Is het zoiets als Diablo? Ook char levelen enz..
Ook healing, en juiste gebruik van je mana is hier belangrijk. Daarnaast zijn er nog 80 spells tot je beschikking en ongeveer 60~70 skills, en in combinatie met een sterk wapen en armor kun je voor veel verschillende combinaties zorgen van je character......, dus je moet wel wat meer nadenken als bij Diablo. Wat ik positief punt vindt.
Eventuele screens
Mijn poppetje gejailed op XUO v.2 +skill screen
Mijn huisje op moment bij Alias Mortal
[ Voor 9% gewijzigd door Loadichus op 24-01-2003 12:04 ]
Hij zat nog niet op slot, vandaar !!.... maar het zal je nog verbasen hoeveel mensen in de wereld nog Ultima Online spelen over internet, zelfs na 2 jaar. Bovendien hebben de ontwikkelingen op het spel ook niet stil gestaan, dus waarom zou je een nieuw topic maken, als je een oude kan kicken.MaRc0 schreef op 23 januari 2003 @ 09:46:
Ik wil de lol niet verpesten hoor, maar Loadichus je hebt net een topic gekickt die al meer dan 2 jaar oud is
Maak tenminste gebruik van de zoekfunctie
System die er nu bestaat:
- Kracht wapens: zoals ruin, might, force, power en vanquishing wapens
- Tactic wapens: wapens met "superemly accurat" etc
- Silver wapens: Effectief tegen ondoden [en Pk'ers]
nu komen er dus ook soortgelijke diablo wapens, zoals lifedrainswords, and stat enhancers. Hoe denken andere nederlandse "Ultima Online" spelers hierover, zou dit het spel bevorderen, en nog aantrekkelijker maken ??
Volgens mij is AoS niet zoals de vorige nieuwe versies (3D, Lord Blackthorn's Revenge), het wordt gewoon een heel nieuw spel voor de meeste mensen. Er zullen ook combat combo's komen en dergelijke, zodat je meer schade kan doen met één mep.
Doordat er zoveel huizen bijkomen, zullen de prijzen voor decoratie e.d. de hoogte ingaan. Ik denk wel dat je serieus wat geld kan vedienen de eerste maanden nadat AoS uitkomt.
Ik heb AoS al besteld en ik weet bijna zeker dat ik er geen spijt van zal hebben.
Verwijderd
Heb er kwa characters dit (als ze nog bestaan geen idee of Osi dingen delete als ze al 2 jaar niet gebruikt zijn)
1x gm mage , gm eval int , gm resist , gm inscription , gm poison , gm wrestling , gm meditate
1x gm fencing , gm tactics , gm parry , gm healing , gm anatomy , gm resist , gm mage
1x gm smith met wat lagere skilsl zoals mining etc
1x gm fisher , gm swords , gm tactics en wat andere skills als ik me nog herinner hehe
Word er nog een beetje actief gespeeld op de Europa shard van Osi ? is mischien wel leuk om met wat Gotters daar te spelen (heb alleen zelf geen chars op europa zover ik me dat kan herinneren)
Als iemand intresse heeft icq me maar op 38164000 of msn Elander@planet.nl
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 14:50 ]
(wat ik trouweens wel nogal irritant vind is dat je maar 6 stats per dag kunt gainen! Slaat echt nergens op, loop je straks met een skillcap char rond (met paar GM skills) met maar 120 stats bijelkaar ofzo
Enige nadeel van AoS is dat iedereen een bless deed krijgt en iedereen ook een gratis item bless deed krijgt per char!. Dit nerfed de thiefclass echt gigantisch imo, en dat is nou net de leukste klasse
Maar voordeel van AoS is idd wel weer dat men weer huizen kan neerplanten (ga dat ook doen met mijn 2e acct) maar ga die huizen daar wel weer sellen, aangezien ik eigenlijk alleen in Felucca speel en Malas Trammel only is dacht ik!
Maar meer skills/gevechts combo's/geen statloss meer voor PK's/weer looten in dungeons zal het spel iig wel weer drastisch veranderen!
Maar Europa is erg druk, ook Felucca is veel drukker dan vroeger, en Trammel is even druk als altijd. 's Avonds zijn er zeker altijd wel 1000+ man online.
Mocht iemand me willen added dat kan op icq 8589566 en MSN rik14@gmx.net
Neen
Als een topic niet op slot zit betekend het nog niet dat je 'm mag kicken hoor.Loadichus schreef op 24 januari 2003 @ 12:01:
[...]
Hij zat nog niet op slot, vandaar !!.... maar het zal je nog verbasen hoeveel mensen in de wereld nog Ultima Online spelen over internet, zelfs na 2 jaar. Bovendien hebben de ontwikkelingen op het spel ook niet stil gestaan, dus waarom zou je een nieuw topic maken, als je een oude kan kicken.
Maak tenminste gebruik van de zoekfunctie
Jouw reply was van een goed niveau, maar als je reply nergens op slaat en je kickt een jaar oud topic dan mag dat eigenlijk niet. En mensen hebben liever dat je een nieuw topic maakt met de huidige informatie dan dat je oude topics kickt met gedateerde informatie
The devil is in the details.
Verwijderd
Op die shard speel ik, nog maar 1 week, ben echt helemaal verslaafd!