Toon posts:

U2 GPS met TOMTOM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bij de kijkshop deze http://www.kijkshop.nl/on...nge=&brandname=&category=
gps gekocht.

TOMTOM navigator 2 had ik al liggen dus had ik alleen een gps ontvanger nodig.

Nu is het probleem dat wanneer ik tomtom wil installeren hij de volgende melding geeft http://213.73.212.189/naamloos.JPG en dit terwijl de gps is geinstalleerd en aangesloten is.

Mijn vraag is wat doe ik fout of kan tomtom niet samen met die gps of iets dergelijks, al vast bedankt voor de reacties?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 14:15 . Reden: lange URL met speciale tekens tussen [url] tags gezet ]

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 22:10

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

plaatje werkt zo niet (verkeerd ip, en een plaatje op een forum wil je liever niet thuis hosten met je adsl verbinding)

heb je bij de gps monitor van tomtom wel de goede gps gekozen ? krijg je daar wel coordinaten ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Daarnaast zijn het maar drie zinnetjes. Type ze gewoon over, scheelt je veel bandbreedte en dit moest je toch al intypen om op google te kijken dus extra werk is het niet ;)

Ik heb er geen ervaring mee maar blijkbaar eerst de GPS goed geinstalleerd krijgen ja :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

plaatje is nogal brak, wat staat er nu precies.

tomtom moet je ook zonder gps gewoon kunnen installeren dus denk dat er iets anders mis is.

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 10:41
heb je active sync wel geinstalleerd voor je PDA?

Verwijderd

Topicstarter
cosmoOo schreef op 02 november 2003 @ 14:12:
plaatje werkt zo niet (verkeerd ip, en een plaatje op een forum wil je liever niet thuis hosten met je adsl verbinding)

heb je bij de gps monitor van tomtom wel de goede gps gekozen ? krijg je daar wel coordinaten ?
Ik heb geen idee wat u met die monitor bedoeld maar mij lijkt dat eerst de softeware geinstalleerd moet worden voordat je bij de monitor kunt komen.
op de cdrom kan ik namelijk geen diagnostisch programma vinden om de gps te testen.

btw het programma moet gaan draaien om me laptop niet op een pda

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 14:28 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-09 08:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Voor zover ik weet bestaat er geen TomTom voor de pc's.

Verwijderd

Topicstarter
Eerst had ik een pda en als ik die op me pc aansloot kon ik tom tom wel installeren. bij de instalatie was ook een keuze om het voor laptops te installeren meen ik :/ volgens mij moet het kunnen??? :?

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

nee, kan niet. tomtom is er niet voor windoes 9x, of xp oid.

destinator is er wel voor normale pc's geloof ik.

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 10:41
tomtom is alleen voor je PDA
niet voor laptop
pc instaleren bedoel je denk ik de kaarten op hardeschijf instaleren dat je die daarna op een geheugen kaartje kan copieren
Pagina: 1