Toon posts:

Geen beeld....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een groot probleem. Ik kocht laats een abit nf7-s rev 2.0 bij alternate en toen wou ik die in mijn pc zette. Alles deed het nog in mijn oude pc :

Asus A7v266 en Computerland Geheugen 265 Mb 2100 en maxtor 20 gig 300 wat computerland voeding. Ik haalde alles eruit en zette die abit erin en nieuwe Geil 3500 pc geheugen erin + die ouwe onderdelen. Ik zette de pc aan en ik kreeg geen beeld. Ik alternate gebeld en ze zijden dat ik het opnieuw naar hun moest sturen. Ik had toen allang alles weer terug erin gezet en gekeken of die het ook niet deed bij mijn a7v266. Weer kreeg ik geen beeld. Toen had ik maar de videokaart getest deed het, proc ook, dus ik wist niet waar het aanlag. Dus had ik maar een nieuwe moederbord besteld ECS ik heb net alles in elkaar gezet weer geen beeld. Ik kan geen piepjes horen want kan geen speaker aansluiting op het moederbord vinden. Bij die abit en a7v266 hoorde ik wel een steeds de zelfde piepje achter elkaar. Ik weet niet wat het betekent had het gezocht niet gevonden. Ik weet nu niet wat ik nog kan proberen of moet gaan doen. Monitor doet het ook nog. Voeding ff geprobeert van Aopen 300watt.

weet iemand wat ik nog kan doen om beel tekrijgen heb verschillende topics gelezen en heb nog geen oplossingen gevonden. Bios al keer gereset en Videokaart zit er goed in XFX geforce 4 128 MB DDR.

Verwijderd

die piepjes staan vaak in je manual of anders wel op de fabrikant zijn site, elke piepjes volgorde is uniek en staat voor een foutmelding...

probeer verder ff je Vidkaart echt heel goed aan te duwen, is raar maar vaak de oorzaak van dit soort problemen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:05:
die piepjes staan vaak in je manual of anders wel op de fabrikant zijn site, elke piepjes volgorde is uniek en staat voor een foutmelding...

probeer verder ff je Vidkaart echt heel goed aan te duwen, is raar maar vaak de oorzaak van dit soort problemen.
via google kom ik op http://bioscentral.com/ waar is meer dan genoeg info staat over bios-foutcodes en bios-beeps.

Verwijderd

Topicstarter
egt waar hij gaat er echt niet verder in

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

hoorde ik wel een steeds de zelfde piepje achter elkaar
Vertel eens..? Hoeveel? Hoelang?

Zie ook Hangen en Opstartproblemen troubleshooter wat betreft de piepjes B)

Verwijderd

Topicstarter
piep piep gaat maar door iedergeval meer als 20 keer

Verwijderd

Topicstarter
steeds zelfde toon

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Klinkt als geheugenprobleem. Ik heb de topicstart wel 5 keer herlezen, maar het is mij nog steeds niet duidelijk welke combinaties precies wel met elkaar werkten? Heb je PC2100 geheugen al op de NF7-S getest, PC3500 op de A7V266 en vice versa?
Waarom post je dit eigenlijk direct onder jouw reply? Er is ook zoiets als het edit-knopje B)

[ Voor 31% gewijzigd door BalusC op 02-11-2003 14:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
die 2100 op die abit geprobeert en geil op die abit en asus.
nu ook die 2100 op die ecs geprobeert ook geen beeld.

sorry edit knopje was ik vergeten 8)7
Pagina: 1