Sinds een aantal weken heb valt mijn pc steeds uit, en krijg als foutmelding kernel_stack_inpage_error. In andere topics wordt dit lichtelijk behandeling maar eigenlijk is er niet een duidelijk antwoord te vinden op got. In de andere topics wordt gerefereerd naar Microsoft sites, deze o.a. en hier wordt ingegaan op hoe je het moet oplossen met verschillende parameters. Nou zitten mijn foutmelding parameters er niet tussen. Ik krijg namelijk van xp het volgende opgescheept:
0xc000000e 0xc000000e 0x00000000 0x00780000
Na het uitvallen kan de pc niet direct opgestart worden, na verloop van tijd pas. Dit duid naar mijn idee naar hitte wat afgevoerd moet worden. Ik dacht in eerste instantie dat het de voeding was, welke ik vervangen heb (q-tec 400W lownoise), waardoor het niet het geval kan zijn
De rest van de specs (die in de sig kloppen niet meer)
Athlon 2400+ @ 2900+ (60 stressed, 52 idle)
ECS K7S5A Lan
512 mb standaard geheugen
Seagate Baracude 7.7200 (nieuw, daarvoor was het probleem er ook al)
ATI Club3d 9700 non-pro
Vanwege de nieuwe schijf heb ik een verse install van XP gedaan, bij de vorige XP deed hij het ook al, maar met sp1, doet hij het wel minder snel. Na ongeveer een uur dvd kijken ben ik hem kwijt. Hij kan wel een hele dag idle staan kazaa-en.
Ik denk zelf dat het nu aan het geheugen kan liggen, maar ik hoop dat iemand dit probleem ook al eens heeft gehad en mij met waardevolle informatie kan voorzien. Sowieso staat het nu beschreven en kunnen anderen hier info vandaan halen. Thanxs alvast voor de reply's
0xc000000e 0xc000000e 0x00000000 0x00780000
Na het uitvallen kan de pc niet direct opgestart worden, na verloop van tijd pas. Dit duid naar mijn idee naar hitte wat afgevoerd moet worden. Ik dacht in eerste instantie dat het de voeding was, welke ik vervangen heb (q-tec 400W lownoise), waardoor het niet het geval kan zijn
De rest van de specs (die in de sig kloppen niet meer)
Athlon 2400+ @ 2900+ (60 stressed, 52 idle)
ECS K7S5A Lan
512 mb standaard geheugen
Seagate Baracude 7.7200 (nieuw, daarvoor was het probleem er ook al)
ATI Club3d 9700 non-pro
Vanwege de nieuwe schijf heb ik een verse install van XP gedaan, bij de vorige XP deed hij het ook al, maar met sp1, doet hij het wel minder snel. Na ongeveer een uur dvd kijken ben ik hem kwijt. Hij kan wel een hele dag idle staan kazaa-en.
Ik denk zelf dat het nu aan het geheugen kan liggen, maar ik hoop dat iemand dit probleem ook al eens heeft gehad en mij met waardevolle informatie kan voorzien. Sowieso staat het nu beschreven en kunnen anderen hier info vandaan halen. Thanxs alvast voor de reply's