Toon posts:

Ipod kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisterochtend toen ik m'n kranten ging doen zette ik even een nummer op, ondertussen het snoer van m'n koptelefoon oprollend kom ik erachter dat die beste rakker toch wel erg lang werk heeft. Enfin, ding komt niet verder dan wat zacht ritmisch getik. Ook na 3x gereset (menu + play) te hebben geeft die knaap geen kick, hij spint op, apple logo komt tevoorschijn en begint zacht ritmisch te tikken. Vanochtend heb ik toevallig nog een mapje gezien met een uitroepteken waarop m'n ipod uitging. Heb toen even de search gebruikt maar volgens mij kan ik er nu wel vanuit gaan dat dat ding gewoon dood is, of heeft iemand nog suggesties? :7

Het scheelt dat ik nog garantie heb en het ding er nog goed uitziet zonder deuken ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 14:58

Mad_Demon

de dokter

Zacht ritmisch getik, klinkt alsof de harde schijf kapot is.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

welke iPod heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oud model, 10 gig, Windows model, tis er btw niet zo één met een schijf die je kunt draaien, gewoon zo'n touchding...

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoiets heb ik ook wel eens gehad met mijn oude 5 Gb Ipod. Ik vrees dat je hem even moet aansluiten op een Apple en dan resetten. Je bent dan wel al je muziek kwijt, dus hopelijk heb je een backup.......en een Macintosh in de buurt. Check anders deze site even voor wat info. http://www.ipodlounge.com/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik het er niet heb bijverteld maar tis gewoon een windows model...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 13:31:
Sorry dat ik het er niet heb bijverteld maar tis gewoon een windows model...
En ook geen oud model dan zeker, aangezien je spreekt over een draaischijf ipv touch-schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat versta jij onder een oud model? Met een nieuw model bedoel ik iig dat nieuwe ding met die knoppen boven de touchschijf... :)

Dus zal die van mij wel oud zijn he... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Alleen de 5 Gig is een draaischijf alle andere iPods zijn met een touch ding,
maar als je even in de search had gezocht...
had je kunnen vinden dat je apple even moet bellen (wel eerst ff reggen op de site) dan bellen, ze halen je ipod de bij je op en brengen hem weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is makkelijker/sneller dan even naar de desbetreffende winkel te gaan waar ik hem toendertijd gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 13:59:
Dat is makkelijker/sneller dan even naar de desbetreffende winkel te gaan waar ik hem toendertijd gekocht heb?
ja want hun sturen hem ook op, gewoon bellen dag later staat er al iemand voor de deur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Heb je hem eerst geprobeerd te restoren met een nieuwe of oude firmware?

Dat driehoekje met een vraagteken er in betekend dat er geen OS op staat, of te vinden is.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen bon meer, kan ik 'm wel gewoon bij Apple laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sage schreef op 03 november 2003 @ 11:06:
Heb je hem eerst geprobeerd te restoren met een nieuwe of oude firmware?

Dat driehoekje met een vraagteken er in betekend dat er geen OS op staat, of te vinden is.
Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Maar lijkt me raar dat de firmware eraf gegooid wordt op 't moment dat ik een nummertje opzet...

Maar ik zal dat even proberen, heb apple nog niet gecontact dus :)

Owja, wat ik me afvroeg... Als ze dat ding op komen halen en je een paar dagen later een andere krijgt, krijg je dan een nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een ipod die in Windows niet te herkennen is...... is die ook naar de knoppen dan?

probeer hem te connecten via de USB poort , maar dat laat hij mooi afweten...
Firewire heb ik nog niet geprobeerd.

-----
Rectificatie
-----

heb de ipod weer in leven via de USB poort...
:P

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 10:17 ]

Pagina: 1