Toon posts:

[ANTIoplichtery] hoe zie je dat een radeonkaart gemod is???

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb een vraagje.

er is een radeon 9700 pro 2e hands te koop en ik wil hem kopen, MAAR ik weet dat je hem kan modden naar 9700 pro terwijl het een 9500 is bijv.

HOE ZIE IK DAT IE GEMOD IS OF ECHT EEN 9700 PRO?

bij een vriend van mij met een dell systeem en bijgeleverde 9700 pro zag ik echt NERGENS een vermelding staan dat het een 9700 pro is.

ik wil niet belazerd worden dus vraag ik ff info hier op

dus de vraag is: ALS een kaart gemod is naar hoger hoe zie je dan wat de orginele kaart is?

nu niet over google beginnen want als ik bij die gast ben kan ik niet vragen om ff te googlen ivm moddings. ik wil het kunnen zien ergens in windows......

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

optie 1:

Kijk naar de geheugenchips, lees de code daarop af. Zoek uit hoeveel nanoseconden het geheugen is, reken de frequentie uit.

optie 2;

zoek de site van de fabrikant op, bekijk beide kaarten en zoek verschillen (zijn er vastwel, 9700 pro heeft dacht ik andere cooler) en check je eigen kaart hierop

Verwijderd

Topicstarter
zandpaddo schreef op 02 november 2003 @ 12:53:
optie 1:

Kijk naar de geheugenchips, lees de code daarop af. Zoek uit hoeveel nanoseconden het geheugen is, reken de frequentie uit.

optie 2;

zoek de site van de fabrikant op, bekijk beide kaarten en zoek verschillen (zijn er vastwel, 9700 pro heeft dacht ik andere cooler) en check je eigen kaart hierop
hoe reken je de frequentie uit?

ik wil het simpel kunnen zien maar blijkbaar is dat toch niet zo simpel te zien als ik hoopte

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
1000/#ns is de frequentie. Maar aan het typenummer kan je nog het meeste zien (intypen op Google zal je een eind helpen).

Ik heb overigens een hele berg posts uit dit topic verwijderd, en Mr dude.. wat aardiger reageren tegen mensen die je proberen te helpen is alleen maar in je eigen voordeel. Denk daar een volgende keer aan.

Verder is dit een topic wat met een beetje zoeken ook door jezelf te beantwoorden, dicht dus :)

Dit topic is gesloten.