hp deskjet 690c over netwerk

Pagina: 1
Acties:

• YdK
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 16:19
Ik ben bezig onze 'nieuwe' printer (een deskjet 690c) te installeren.
Hij is aangesloten aan mn moeders pc met win95 en op mijn pc met winxp home kan ik em gewoon installeren.
Maar op mn zusjes pc met win98 kan ik em niet goed installeren, ik doe een gewone netwerkprinter installatie, maar hij mist allemaal bestanden.

Weet iemand een manier hoe ik die netwerk installatie kan omzeilen en gewoon een standaard printerdriver kan installeren inplaats van die HP crap?

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Gewoon eerst de HP printerdriver installeren alsof het een lokale printer is, en later pas op de plaats van "poort" aangeven wat het netwerkpad van de printer(spooler) is. Dat werkte zelfs bij de (niet voor netwerk geschikt gemaakte) 700 serie.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Installeer eerst de 690 als gewone printer op die win98 pc (hoef je m niet voor aan te sluiten) en pak de standaard win98 drivers.

Verander dan de locatie waarop de printer aangesloten zit van lpt1 naar een netwerkbron.

te laat :/

[ Voor 5% gewijzigd door zandpaddo op 02-11-2003 12:50 . Reden: tiepvout ]

• YdK
MahRain schreef op 02 november 2003 @ 12:41:
Gewoon eerst de HP printerdriver installeren alsof het een lokale printer is, en later pas op de plaats van "poort" aangeven wat het netwerkpad van de printer(spooler) is. Dat werkte zelfs bij de (niet voor netwerk geschikt gemaakte) 700 serie.
ik heb dit al geprobeerd, werkte niet, waarom, is mij een vraag, maar hij zegt dan op het eind: "kan [naam van printersoftware versie] niet installeren"

• YdK
zandpaddo schreef op 02 november 2003 @ 12:41:
Installeer eerst de 690 als gewone printer op die win98 cd (hoef je m niet voor aan te sluiten) en pak de standaard win98 drivers.

Verander dan de locatie waarop de printer aangesloten zit van lpt1 naar een netwerkbron.

te laat :/
oh bedoelde jullie zo, nee dat moet werken, was ik zelf niet op gekomen 8)7 :? |:( , thx _/-\o_

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

nieuwe drivers proberen (hp site), misschien dat dat helpt?
Pagina: 1