P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
gebruik die plugin van windows media player, ik ben ff kwijt hoe die heet. Daar kan je een stream mee opzetten waarmee je over het netwerk op in kan loggen. Gebruik de search maar even.
Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt
Windows media encoder heete dat geloof ik 
Daarmee kan je gewoon over je netwerk/internet streamen.
Mar je kan dat dus maar voor 1 channel doen, en dus niet van kanaal naar kanaal zappen op je andere pc.
Daarmee kan je gewoon over je netwerk/internet streamen.
Mar je kan dat dus maar voor 1 channel doen, en dus niet van kanaal naar kanaal zappen op je andere pc.
Maar ik kan mijn Tv Kaart niet via Windows media gebruiken. Of gaat windows media dan die kaart gebruiken??? Ik zal eens ff in de search gaan spitten.
P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.
Verwijderd
zou bij de software moeten zitten van je tv card.. k heb een msiAnywhere, en daar zit dat bij. dan via een mediaplayer live stream opvangen op andere pc
Wat hebben TV kaarten met Opslagmedia & I/O Controllers te maken

Anyway, iets zegt mij dat je helemaal niet (goed?) hebt gezocht .. Gooi voor de gein eens de volledige titel van dit topic in de search
Anyway, iets zegt mij dat je helemaal niet (goed?) hebt gezocht .. Gooi voor de gein eens de volledige titel van dit topic in de search
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()