IK heb nu al 2 jaar een razerboomslang. Op zich een goede muis ben er zeer tevreden mee. Nou deed deze week opeen mijn scrollknop (beneden) het slechter. Muis opengemaakt. Beeetje gereinigd en alles werkte weer. Nu heb ik opeens last dat mijn linker muisknop het slechter doet of soms 2x drukt terwijl ik toch maar 1x klik. Heb ik de muis niet goed dichtgedaan, is dit bij meerdere mensen wel een s voorgekomen met een Razer of moet ik toch maar eens aan een nieuwe muis gaan denken. Want dit is wel irri.
Volgens mij is het gewoon slijtage... Heb het probleem een paar keer gehad, steeds maar een nieuwe muis gehaald... (Ja, ik sloop ze nogal vaak
)
Hier stond een dode link.
Hmm het gekke is dat voordat ik hem open gemaakt had ik nog GEEN problemen met mijn button had. Zal hem gewoon nog eens open maken
[ Voor 16% gewijzigd door Nimrod|IA op 02-11-2003 12:34 ]
Verwijderd
Dit probleem had ik ook vaak maar na het opnieuw installeren van je karna driver was dat probleem gewoon weg bij mij 
Probeer het eens
Probeer het eens
ja ik hoop het want het is echt irri. En anders maar een nieuwe muis kopen. Heb hem net grondig gereinigd, maar geen effect. hmm maar een gaan kijken bij de HCC dagen dan voor een leuke muis.
dan zit waarschijnlijk het draadje van je usb voeding in de weg van je linker muisknop.
Dit heb ik ook al een keer gehad. Even weer openmaken en dan je draadje zo leggen dat ie niet in de weg ligt. Als je dit gedaan hebt muis dichtklikken en kijken of je alle 2 de knoppen goed in kan drukken. Dan dichtschroeven en dan werkt ie wel weer.
Dit heb ik ook al een keer gehad. Even weer openmaken en dan je draadje zo leggen dat ie niet in de weg ligt. Als je dit gedaan hebt muis dichtklikken en kijken of je alle 2 de knoppen goed in kan drukken. Dan dichtschroeven en dan werkt ie wel weer.
Helpt niets. Wat wel nu een dag later is dat mijn knop weer beter aan het reageren is. Wel vreemd. Kan natuurlijk ook zijn doordat ik een klein beetje siliconeolie bij de bewegende delen heb gedaan. Kan zijn dat een klein beetje tussen de knop gekomen is en dat het er langzaam uit gaat. Zal een kijken of het morgen nog beter gaat.
even je duim stevig op de basis van de knop leggen en dan met je andere hand de knop omhoog rekken aan het uiteinde... simpele fix, gewoon zorgend at je de knop aan de basis genoeg tegendruk geeft.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Alles werkt neit. Denk dat mijn muis toch Dood is. Toch maar eens bij de HCC kijken voor een nieuwe
Pagina: 1