Ik heb in Excel een tabel met pakweg 500 Items. Nu bestaan twee kolommen uit hyperlinks, alleen zie je in de cel staan "details", en als je dat klikt kom je op een webpagina. Nu wil ik die tabel invoegen in Access, maar dan wil ik dat de hyperlink ook mee gaat. Als ik nu externe gegevens ophaal uit de tabel komt in het veld van Access gewoon "details" te staan en geen hyperlink.
Ik heb geprobeerd om de velden vooraf het type hyperlink te geven maar dat werkt niet. Nu zoek ik eigenlijk een manier om nog binnen Excel de hyperlink zelf in een cel te zetten. Dat kan door rechts te klikken op de cel en dan te kiezen "hyperlink kopiëren". Alleen, ik heb geen zin om dat 500 keer te doen....
Is er een snellere manier?
Ik heb geprobeerd om de velden vooraf het type hyperlink te geven maar dat werkt niet. Nu zoek ik eigenlijk een manier om nog binnen Excel de hyperlink zelf in een cel te zetten. Dat kan door rechts te klikken op de cel en dan te kiezen "hyperlink kopiëren". Alleen, ik heb geen zin om dat 500 keer te doen....
Is er een snellere manier?