Hoi,
Ik heb een datagrid gemaakt welke gegevens uitleest, gaat prima.
Maar ik wil de data kunnen editten.
Nu heb ik daarvoor de volgende code:
Het vreemde is dat als ik de edit-knop die voor de rij staat aanklik, de label1.text gewijzigd word (stukje controle).
En de selectedindex bij de juiste rij de achtergrond kleur wijzigt.
Echter de edititemindex wijzigt niet
Door de selectedindex en label te veranderen controleer ik dus of de sub word aangeroepen, en word uitgevoerd.
Het vreemde is dat als ik nogmaals op de edit-knop klik, de rij wel editable word
Ik heb het volgende gevonden:
[rml][ ASP.NET]datagrid werkt niet[/rml]
Maar dat is niet echt mijn probleem. Wel zelfde probleem, maar niet de goede oplossing.
Wie o wie kan mij eindelijk verder helpen ?
Heb ook al op msdn gekeken, maar daar staat de code precies gelijk als deze.
Ik heb een datagrid gemaakt welke gegevens uitleest, gaat prima.
Maar ik wil de data kunnen editten.
Nu heb ik daarvoor de volgende code:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
| Public Sub mydatagrid_editcommand(ByVal source As Object, ByVal e As _ System.Web.UI.WebControls.DataGridCommandEventArgs) Handles mydatagrid.EditCommand Label1.Text = "edit" mydatagrid.EditItemIndex = e.Item.ItemIndex mydatagrid.SelectedIndex = e.Item.ItemIndex End Sub |
Het vreemde is dat als ik de edit-knop die voor de rij staat aanklik, de label1.text gewijzigd word (stukje controle).
En de selectedindex bij de juiste rij de achtergrond kleur wijzigt.
Echter de edititemindex wijzigt niet
Door de selectedindex en label te veranderen controleer ik dus of de sub word aangeroepen, en word uitgevoerd.
Het vreemde is dat als ik nogmaals op de edit-knop klik, de rij wel editable word
Ik heb het volgende gevonden:
[rml][ ASP.NET]datagrid werkt niet[/rml]
Maar dat is niet echt mijn probleem. Wel zelfde probleem, maar niet de goede oplossing.
Wie o wie kan mij eindelijk verder helpen ?
Heb ook al op msdn gekeken, maar daar staat de code precies gelijk als deze.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.