Toon posts:

Upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment lopen de upgrades door het systeem heen. We zien bij een groot aantal gebruikers dat er nieuwe profielen worden aangemaakt. De verwachting is dat in de loop van de dag deze op de DSLAM's worden geplaatst.

Door de hoeveelheid orders die er nu door de systemen lopen is het moeilijk te bepalen wanneer dit daadwerkelijk gaat plaastvinden. In de loop van maandag/dinsdag kunnen we bepalen welke upgrades er werkelijk hebben plaatsgevonden en welke nog door een 2e ronde heen moeten.

Deze groep zullen we op dat moment een mail sturen met het nieuwe moment dat we het upgrade proces voor deze groep weer in gang gaan zetten.

Gerrit

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Tja, en toch lijkt het me nuttiger dit gewon meteen naar je klanten te mailen, en ondanks dat jullie deels door T.net gestart zijn, of iig in overleg met, staan ook jullie mijns inziens niet boven de standaard topc regeltjes op GoT. Onder andere een iets duidelijkere topictitel zou handig zijn, mintens [TweakDSL] erbij, en eigenlijk dan nog, meer duidelijkheid dat het niet een probleem van een kalnt, maar een mededeling van de leverancier is...

Verwijderd

Topicstarter
Eens,

Ik heb deze in de verkeerde groep geplaatst, mijn fout

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik keek inderdaad al naar de post history en zag exact dezelfde reply al in het tweakdsl topic staan, maar dat was pas na mijn reply hierboven :)

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:38
Ok dit houdt dus in dat jullie de snelheden nu omhoog aan het gooien zijn als ik het goed begrijp? :)

If so, weet je toevallig ook meer over andere providers en hun upgrades? :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

OK, mistakeje :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 11:44:
Eens,
Ik heb deze in de verkeerde groep geplaatst, mijn fout
Dicht dan maar? :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.