[mouseware] muis speed op sommige momenten anders

Pagina: 1
Acties:

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15

inXs

known as inXs

Topicstarter
Dit probleem kan of met winXP te maken, of met mouseware, dus leek het me toch nog logisch om het hier te plaatsten. Ik heb het volgende probleem, dit is mijn muis:

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/15.gif

Dit is dus de dual optical met draad van logitech.
(Logitech® MouseMan® Dual Optical, http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13 )

Ik heb dus mouseware geïnstalleerd, mede omdat ik die fix toch niet goed vond werken onder XP (de mousefix, om acceleratie uit te schakelen). Hiervoor heb ik de volgende mouseware geprobeerd:

mw978nld.exe (NL versie)
mw978enu.exe (UK versie)

Ik draai zelf winXP profesional UK versie.

Nou in principe werkt het perfect, maar nu komt het vreemde, als ik bepaalde schermpjes "on top" heb staan (zoals ventrilo, task manager, en nog wat andere progjes) dan heb ik ineens een hogere muis speed, met acceleratie aan. En dit terwijl het als iets anders "on top" staat, zoals word, of me desktop, of spellen, dan is de muis speed zoals ie moet zijn..

De ene keer is het ook (alleen met CS) dan ga ik het spel in, dan is mijn muis speed in CS super laag ineens.. Dan moet ik met de windows toets terug naar windows en weer in CS gaan.. Dan is de speed weer normaal..

Iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Ik zal hieronder nog even mijn specs zetten:

p4 1.8@2.0 ghz
GF 4 ti4400 128mb
512mb Rambus Ram
40GB 7200 maxtor hd

Mja ik weet niet of het allemaal van belang is verder.. Thnx alvast.

superB

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 11:38

bl33d

I love the smell of Napalm..

Ligt aan mouseware. Zijn altijd al slechte drivers voor uitgebracht die vaak keuren vertoond. Heb hier ook een logitech optical muisje liggen die ook in bepaalde spellen / programma's een andere sensitivity aangeven.

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
bl33d schreef op 02 november 2003 @ 11:34:
Ligt aan mouseware. Zijn altijd al slechte drivers voor uitgebracht die vaak keuren vertoond. Heb hier ook een logitech optical muisje liggen die ook in bepaalde spellen / programma's een andere sensitivity aangeven.
Bij mijn vorige windows (zelfde windows, maar dan voor de format) deed ie het perfect.. Naja moet er maar mee leven dan ^^

superB

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 14:59
inXs schreef op 02 november 2003 @ 11:44:
[...]

Bij mijn vorige windows (zelfde windows, maar dan voor de format) deed ie het perfect.. Naja moet er maar mee leven dan ^^
nee gewoon andere (oudere) versie van mouseware proberen... want er moet toch een versie zijn die t goed doet...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• inXs

inXs

known as inXs

Topicstarter
Saeverix schreef op 02 november 2003 @ 11:50:
[...]

nee gewoon andere (oudere) versie van mouseware proberen... want er moet toch een versie zijn die t goed doet...
Op die pagina kon ik zo gauw geen oude vinden, enig idee waar wel?

superB

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-08 23:16
inXs schreef op 02 november 2003 @ 11:31:
Dit probleem kan of met winXP te maken, of met mouseware, dus leek het me toch nog logisch om het hier te plaatsten. Ik heb het volgende probleem, dit is mijn muis:

[afbeelding]

Dit is dus de dual optical met draad van logitech.
(Logitech® MouseMan® Dual Optical, http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13 )

Ik heb dus mouseware geïnstalleerd, mede omdat ik die fix toch niet goed vond werken onder XP (de mousefix, om acceleratie uit te schakelen). Hiervoor heb ik de volgende mouseware geprobeerd:

mw978nld.exe (NL versie)
mw978enu.exe (UK versie)

Ik draai zelf winXP profesional UK versie.

Nou in principe werkt het perfect, maar nu komt het vreemde, als ik bepaalde schermpjes "on top" heb staan (zoals ventrilo, task manager, en nog wat andere progjes) dan heb ik ineens een hogere muis speed, met acceleratie aan. En dit terwijl het als iets anders "on top" staat, zoals word, of me desktop, of spellen, dan is de muis speed zoals ie moet zijn..

De ene keer is het ook (alleen met CS) dan ga ik het spel in, dan is mijn muis speed in CS super laag ineens.. Dan moet ik met de windows toets terug naar windows en weer in CS gaan.. Dan is de speed weer normaal..

Iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Ik zal hieronder nog even mijn specs zetten:

p4 1.8@2.0 ghz
GF 4 ti4400 128mb
512mb Rambus Ram
40GB 7200 maxtor hd

Mja ik weet niet of het allemaal van belang is verder.. Thnx alvast.
De andere weet ik niet maar voor CS: Ga naar eigenschappen van de muis, ga daarna naar beweging, daar zie je een vinkje met "versnelling in games uitschakelen" vink dat uit, en CS werkt weer normaal.

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ja dit had ik ook. Nadat ik vorige week had geformatteerd (dankzij dat stomme jpg virus) is het gelukkig weg. Erg vervelend.
Pagina: 1