• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 14:14
Wat is nou eigenlijk het beste telefoon-netwerk. KPN is reclame aan het maken dat zij het beste netwerk hebben en libertel zegt dat ook? En dutchtone zegt het beste 1800 netwerk te hebben? Dat laatste kan wel kloppen omdat zij de als eerste met het 1800 netwerk landelijke dekking hebben... Dat valt ook weer tegen wat zodra je door bossen gaat is in eens je signaal weg!!! :'(
Vor dat ik Dutchtone had, had ik een mobiele telefoonkaart van KPN ook leuk maar als ik beneden in de kamer zat GEEN BEREIK? liep ik naar mijn zolder kamer VOL bereik en met Dutchtone heb weer overal bereik? |:(

Wat voor een evaring hebben jullie met de telefoon netwerken van verschillende aanbieders?

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-03 13:53
had eerst ben..dat viel echt zwaar tegen..heb sinds 4 maanden libertel . 1 keertje 10 minuutjes geen ontvangst gehad..maarja..zat dan ook in een dikke betonnen kelder :) voor de rest altijd ontvangst

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Verwijderd

Ik blijf erbij dat KPN Telecom het beste, sterkste en grootste netwerk heeft. Libertel vind ik (persoonlijk) erg tegenvallen en ik had er veel meer van verwacht!

Ben® fan van Ben®, maar dat is niet het beste netwerk. Eerlijk is eerlijk. Maar dat is geen enkel nieuw telecombedrijf (Ben®, Ductchtone of Telfort), en dat komt omdat ze nog maar kort bestaan en daarom eigenlijk geen concurrent kunnen zijn voor Libertel of KPN Telecom.

Neemt niet weg dat deze jonge providers erg hard op weg zijn naar een status die KPN en Libertel nu hebben. Ik zelf heb van elke provider een telefoon en heb ze dus ook kunnen vergelijken. Ik ben zelf goed te spreken over Ben® zowel qua dekking (die zo erg nog niet is...) als service. De dekking van Dutchtone zou je kunnen vergelijken met die van Ben® alleen de service loopt een beetje achter. Dutchtone is wat arroganter als Ben®. Telfort heeft zelf nog geen landelijke dekking. Totdat ze dat wel hebben, switch je automatisch over op het netwerk van Libertel.

Maar, je gaf al aan dat je géén KPN Telecom wilde? Tja, dan weet ik het ook niet meer, want als je geen KPN wilt, dan houdt het een beetje op, denk ik. Libertel is echt niet beter als KPN (naar mijn idee, en ik kom in nogal wat gaten...). Zeker niet, zelfs.

Succes!

• smerik
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02 17:12
Op woensdag 06 december 2000 11:27 schreef DJ_Flowerz het volgende:
Vor dat ik Dutchtone had, had ik een mobiele telefoonkaart van KPN ook leuk maar als ik beneden in de kamer zat GEEN BEREIK? liep ik naar mijn zolder kamer VOL bereik en met Dutchtone heb weer overal bereik? |:(

Wat voor een evaring hebben jullie met de telefoon netwerken van verschillende aanbieders?
Ik wist niet dat je tegenwoordig ook met mobiele telefoonkaarten kon bellen. Die zijn nog platter dan de mobieltjes tegenwoordig :+

Maar goed, ik heb dus Dutchtone en in de zomervakantie ga ik denk ik naar Libertel. Dutchtone zuigt enorm!! Je hebt bijna geen bereik (behalve als je buiten bent) Als ik thuis op zolder ga staan dan heb ik bijna vol op bereik en beneden in de huiskamer nix |:(

As long as the answer is right, who cares if the question is wrong?

Verwijderd

Ik gebruik al een tijdje Telfort. De verbinding is overal waar ik kom sterk. De verbinding heeft volgens mij ook met de soort telefoon te maken. Ik had namelijk een Motorola m3588 en die maakte heel moeilijk verbinding. Nu heb ik een siemens C35i en ik heb geen problemen.

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 14:14
Ik denk als je alleen buiten bereik hebt en binnen niet dat het niet aan het netwerk ligt, maar ergens anders aan... Je telefoon bijv. wat ik had eerst kpn en toen dutchtone (ook alleen maar omdat er een leuke aanbieding was het een nokia 8210) en ik stopte toen mijn kpn kaartje in mijn telefoon en toen overal bereik in huis en het zelfde met dutchtone... :?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03 17:18

JT

VETAK y0

Ik vind dat voor 1800 mhz en de beste prijs/kwaliteit (dus als libertel of kpn te duur is) telfort het beste is.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1