Toon posts:

geluid veroorzaakt stotteren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he jongens

wij hebben een p4 2 gighahertz , 256 mb ddrram, geforce ti 4200 with 8x agp. en een asus mobo (met onboard sound) windows xp. toen ik dit systeempje had speelde ik zonder problemen gta vc. nu mijn pc kapot is gegaan (geen ideeee hoe) heb ik een nieuw mobo + videokaart + geheugen heb gekregen stotterd het spel telkens als hij een geluidje moet geven gaat hij enorm stotteren. ik heb dus een gigabyte mobo met onboard sound ac 97 sound geloof ik. ik heb de drivers al upgedate. ik heb ook al gegoogled maar niets gevonden. ik heb nu windows 98 kan het hier aan liggen??? (dan zet ik er wel xp prof op). ik heb nu ook 2 setjes pc speakers aangesloten en de poorten op dolby surround gezet. eerst hoorde ik sommigge geluiden niet mar na dat ik de drivers heb upgedate wel weer. (zoals de menu geluidjes/ motor geluiden van gtavc) zelf snap ik er niets meer van. mischien kunnen julie mij helpen??? :/ os nu windows 98 se

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-08 04:55
jah vind je het raar windows 98se probleem :/ das de enigste oplossing die ik kan bedenken date windows eens op mischien werkt dat ;)

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Verwijderd

Topicstarter
volgende week even xp installe en en dan woppa kee