-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Klinkt als een bron fout of zo...
IRQ goed? Check bios.
Of een biosupdate wil ook nog wel eens helpen....
Er waren ooit problemen met de live! en de P3, in die combinatie kreeg je een blauw scherm *FLITS*.
Maar door nieuwe drivers van Creative is dat gecorrigeerd.
Had iets met de stepping te maken geloof ik.
Maar je kon nog wel in windows komen.
Ander PCI slot al geprobeerd?
In ieder geval suc6
IRQ goed? Check bios.
Of een biosupdate wil ook nog wel eens helpen....
Er waren ooit problemen met de live! en de P3, in die combinatie kreeg je een blauw scherm *FLITS*.
Maar door nieuwe drivers van Creative is dat gecorrigeerd.
Had iets met de stepping te maken geloof ik.
Maar je kon nog wel in windows komen.
Ander PCI slot al geprobeerd?
In ieder geval suc6
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Ik zal even mijn specs geven:
Asus A7V
AMD T-Bird 900 Socket A
Ik snap niks van IRQ ofzo ...
En bios update van Asus zijn weggehaald dacht ik en volgens mij is die kaart nog te nieuw, want ik heb nog nergens drivers kunnen vinden bij Creative ...
Asus A7V
AMD T-Bird 900 Socket A
Ik snap niks van IRQ ofzo ...
En bios update van Asus zijn weggehaald dacht ik en volgens mij is die kaart nog te nieuw, want ik heb nog nergens drivers kunnen vinden bij Creative ...
Verwijderd
Heb dit ook gehad met m'n SB Live Value in m'n Athlon. Heb hm nu maar in mijn pa's pc gestopt
Heb ik ook gehad met m'n Live! Player, als je Windows2000 draait, moet je of je LPT poort uitzetten in je BIOS (dan doet je Live! het gewoon) of je set SB16 Emulation in Windows uit (maar dan kan je wel printen)
Hope it helps!!
Hope it helps!!
Een nog leukere ...
1)Windows ME UK werkte wel, maar liep vaak vast ..
2)Windows ME NL kon niet eens normaal opstarten.
3)Nu heb ik Windows 98 SE NL, die werkt wel goed, alleen de SB Live 5.1 niet ...
1)Windows ME UK werkte wel, maar liep vaak vast ..
2)Windows ME NL kon niet eens normaal opstarten.
3)Nu heb ik Windows 98 SE NL, die werkt wel goed, alleen de SB Live 5.1 niet ...
Hoe zat dat precies met dat uitzetten in Windows ?? En het printen ? Wat heeft dat met elkaar te maken ??
Een of ander gaar conflict tussen je LPT poort en de SBLive, ik had al geprobeerd om één van de twee andere irq's e.d. te geven, maar dit mocht niet baten.
Dit was (voor mij) de enige oplossing. Het schijnt een bekend probleme te zijn, ik heb het ook op een forum gevonden
Dit was (voor mij) de enige oplossing. Het schijnt een bekend probleme te zijn, ik heb het ook op een forum gevonden
Maar die Emulation uitzetten in Windows ?
Wat doet dat dan precies ?
Wat doet dat dan precies ?
Eigenlijk geen ruk, behalve dat je onder DOS niet meer de Live! als een SB16 kan zien (compatibel voor oude games) maar ja, welke eikel speelt er nog Doom 1???
You can't have everything. Where would you put it?
Pagina: 1