Toon posts:

Worms3d (Gamecube) Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De game Worms3d (op de gamecube) is een toffe game.

Het heeft echter ook een aantal vervelende dingen:
1) Er staat in het boekje dat er met 4 controllers gespeeld kan worden. Het is ons echter nog niet gelukt om dit voor elkaar te krijgen. Tot dusver moeten we met 1 controller spelen en deze steeds doorgeven aan elkaar. Waarom heb ik dan 4 controllers gekocht vraag ik me dan af.
2) Het spel loopt ook vast (er komt een vage error message waarin het spel aangeeft niet genoeg geheugen te kunnen benaderen). Vaag genoeg gaat het mis tijdens multiplayer in voorgeprogrammeerde velden (bv. het veld met het golfkarretje).

Weet iemand hoe het eerste probleem is op te lossen (mis ik een instelling)? En of er uberhaubt wel 4 controllers gebruikt kunnen worden in Worms3d? (We kunnen wel in de handleiding vinden dat het met 4 controllers kan maar en staat nergens hoe we het kunnen instellen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 23:54:
1) Er staat in het boekje dat er met 4 controllers gespeeld kan worden. Het is ons echter nog niet gelukt om dit voor elkaar te krijgen. Tot dusver moeten we met 1 controller spelen en deze steeds doorgeven aan elkaar. Waarom heb ik dan 4 controllers gekocht vraag ik me dan af.
Kan je misschien eens letterlijk vertellen wat er in die handleiding staat? Want ik heb een aantal reviews opgezocht en in allemaal staat er dat de 4 player MP met één controller moet en je die controller dus moet doorgeven. Ik denk dus dat je 4 player multiplayer hebt beschouwd als 4 controller multiplayer :)
2) Het spel loopt ook vast (er komt een vage error message waarin het spel aangeeft niet genoeg geheugen te kunnen benaderen). Vaag genoeg gaat het mis tijdens multiplayer in voorgeprogrammeerde velden (bv. het veld met het golfkarretje).
Ik heb vrij weinig kennis van de GameCube, maar aangezien ie zelf intern geheugen heeft kan het dus zijn dat je daar bijvoorbeeld savegames in hebt opgeslagen. Als je die kan verwijderen heb je misschien wel genoeg geheugen. Kijk anders eens in de handleiding van je GC of er wat staat over geheugen gebruik.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

MaRc0 schreef op 02 november 2003 @ 15:49:
[...]
Ik heb vrij weinig kennis van de GameCube, maar aangezien ie zelf intern geheugen heeft kan het dus zijn dat je daar bijvoorbeeld savegames in hebt opgeslagen. Als je die kan verwijderen heb je misschien wel genoeg geheugen. Kijk anders eens in de handleiding van je GC of er wat staat over geheugen gebruik.
Savegames kan je enkel op een memcard zetten, dus dat mag het probleem niet zijn :)

En ik had idd ook begrepen dat het mp-en met 1 pad ging :)
Opzich geen ramp, behalve als je juist voor dit die pads hebt aangeschaft...
Maarja, MarioKart komt er ook aan, dus treur niet wat die hoeveelheid pads betreft ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb em ook :)

En in de handleiding staat idd dat je 4 pads kan aansluiten. Er staat nog ergens een verwijzing naar meedere pads. Ik geloof bij de uitleg van de hotseat tijd.
Mij is het ook nog niet gelukt om met meerdere pads te spelen.

Helaas loopt ie hier ook nog wel eens vast maar ik krijg geen error in beeld en gelukkig is het nog maar 2 keer gebeurt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hebben vandaag nog maar eens het spel geprobeerd:
Het tweede potje liep de cube al weer vast. We hebben het even gehad met deze game.

Achter op de box staat: "1-4 Player Alternating" dus ze hebben blijkbaar het boekje wat te snel in elkaar gezet. Ander voorbeeld van een foutje in het boekje: Ze leggen een de menu's uit 1,2,3 en 4 en hebben het vervolgens over : 1,2,3,en 5

Jammer dat de game zo vaak vast loopt want het speelt echt hemels.

Hij gaat wel terug naar de winkel,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer twee potjes verder krijgen we de volgende message (vastloper) op een compleet zwart scherm:

Arena "Xluna" out of memory
Attempted alloc of 8192 bytes

Sorry hoor maar dit kan toch echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Helemaal mee eens :/ Updates op een cubespel zijn helaas absoluut niet mogelijk en continu vastlopers is dan niet leuk :/ Als het nu de pc 1.0 versie was, maar console-spellen moeten imo wel goed getest worden.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Pagina: 1