Ik had een draaiend xp systeem op een compaq sp700. heb een 2e oudere scsi controller bijgeplaatst, en toen had het systeem na opstarten geen bootable disks (interne scsi) meer. Ik denk dat die oude scsi kaart door xp een nieuwe driver of zo heeft geplaatst. Ook is er een isdn modemkaart (ide) bijgeplaatst. Ik heb 3 scsi schijven, op 1 C stond xp, op 2 een reservesysteem xp, op 3 data.
1. de oude scsi kaart weer verwijderd, krijg zelfde melding.
2. uit wanhoop de xp-cd opnieuw geinstalleerd en eerst R gedaan, blijft zeggen dat hij geen bootable interne kan vinden, en gaat de cd weer opnieuw installeren.
3. hij kon op c ook geen nieuw systeem bijzetten, dus 'stom' maar toch geformatteerd, en nu ben ik waarschijnlijk iets in het systeem kwijt van compaq.
4. kan de schijven niet benaderen dus ook het reservestysteem niet.
Wie heeft een mogelijke oplossing? Ik heb een xp-cd rom en veel geduld.
1. de oude scsi kaart weer verwijderd, krijg zelfde melding.
2. uit wanhoop de xp-cd opnieuw geinstalleerd en eerst R gedaan, blijft zeggen dat hij geen bootable interne kan vinden, en gaat de cd weer opnieuw installeren.
3. hij kon op c ook geen nieuw systeem bijzetten, dus 'stom' maar toch geformatteerd, en nu ben ik waarschijnlijk iets in het systeem kwijt van compaq.
4. kan de schijven niet benaderen dus ook het reservestysteem niet.
Wie heeft een mogelijke oplossing? Ik heb een xp-cd rom en veel geduld.